Dacia prodala pet miliona vozila od 2004. – Sandero pokorio Evropu

- Advertisement -

Iako je posao iz snova sa Renaultom krenuo 2004. godine sa samo jednim modelom u ponudi – Loganom, Dacia svih godina ima jak vjetar u svojim jedrima.

Brand je upravo postigao jubilej od 5 miliona prodanih vozila na svim tržištima, od čega milion isporuka u Francuskoj. Danas Dacia nudi šest fantastičnih modela i ne odstupa od svojih načela: najbolji omjer cijene i performansi na tržištu.

Kupci zaista vole Daciju! Snažna veza branda i kupaca koji su prerasli u obožavatelje, rezultirala je prodajom od pet miliona vozila za manje od 15 godina. Prošla godina je bila još jedna rekordna, koja je značajno dala vjetar u leđa Dacijinom jubileju.

5 millions ! Un plébiscite pour Dacia

Dacia je 2017. isporučila 655.000 modela širom svijeta, zabilježivši rast prodaje od čak 12 posto.

”Dacia se savršeno uklapa u nove potrošačke trendove, gdje kupci odluče da, za manje, dobiju bolje i više. Oni biraju izdržljiviju i kvalitetnu robu, plaćenu po odgovarajućoj cijeni i bez žrtvovanja udobnosti ili estetike. Ovakav pristup se može posmatrati u drugim sektorima kao što su nameštaj, zračni transport i odjeća. Dacia je jedini proizvođač automobila koji odgovara ovom trendu i na taj način omogućava milionima kupaca da uživaju u kupovini novog i pouzdanog vozila po nevjerovatnoj cijeni”, izjavio je François Mariotte, direktor prodaje i marketinga.

Sandero je neprikosnoveni evropski automobil broj 1 kada su u pitanju krajnji kupci. Dacijin urbani kompakt prošle godine je isporučen u preko 270.000 primjeraka, a za manje 10 godina koliko se nalazi na tržištu pronašao je put do više od 1,5 miliona kupaca širom svijeta.

5 millions de Dacia vendues depuis 2004

Istovremeno, kupci se ne mogu zasititi SUV modela Duster, koji uživa ogromno povjerenje i simaptije širom zemaljske kugle. Model koji se pojavio 2010. godini zabilježio je preko 1,1 milion registracija globalno, a uz nedavno predstavljenu drugu generaciju, kupci su dobili najbolji i najkompletniji Dacia automobil ikada.

Od 2004. godine, brand se uvijek pozicionirao u suprotnosti sa automobilskom industrijom, ne nudeći tehnologiju koju kupci ne razumiju i koju u potpunosti ne koriste. Dacia se striktno fokusirala da ponudi kupcima ono što im uistinu treba i to radi veoma dobro.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) U stravičnoj nesreći troje mladih izgubilo živote

U stravičnoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u četvrtak,...

(VIDEO) Polomio felge na putu, policija lopatom “zakrpila” rupe

U Jajcu je jedan muškarac doživio nesreću, kada je...

Tragedija sa Marijin dvora nije dovoljna opomena: Policija isključila 20 vozača tokom prethodne večeri

Policija Kantona Sarajevo isključila je proteklog dana iz saobraćaja...