F1: Renault nastupa kao konstruktor motora

- Advertisement -

Renault Sport F1, novooformljena sportska divizija, će od 2011. godine biti zadužena za učešće francuskog proizvođača automobila u Formuli 1 u smislu kontruktora motora, odnosno tehnološkog snabdjevača. Renault Sport F1 će tokom sljedeće F1 sezone 2011. godine, snabdijevati tri F1 tima, odnosno 25 posto bolida u šampionatu i to :

  • Lotus Renault GP tim, novi i ujedno bivši Renault F1 tim, koji je osvojio dva F1 šampionata 2005. i 2006. godine.
  • Red Bull Racing s kojim Renault obnovio saradnju za naredne dvije godine
  • Malaysia Racing Team Ltd, koji je u F1 ušao 2010. godine.

U odluci da sarađuje sa tri tima tokom sljedeće sezone, Renault je zapravo oživio svoj primarni posao konstruktora motora i spreman je susresti se sa nadolazećim izazovima kada su u pitanju nove regulative vezane za pogonske agregate. Iako se detalji još razrađuju, glavni fokus je već poznat; inovacije iz Formule 1 moraju se primjenjivati na produkcijskim modelima, moraju se koristiti ekološki podobne tehnologije, smanjiti budžeti i na kraju, Formula 1 učiniti zanimljivom i spektakularnom za gledaoce.

Renault Sport F1: Nova sportska divizija

Renault Sport F1 će djelovati iz Viry-Châtillona, Renaultove tradicionalne F1 trkaće baze. Na čelu odjela će biti predsjedavajući Bernard Rey, član Upravnog odbora Renaulta. Stvaranje Renault Sport F1 divizije uslijedilo je nakon odluke Renaulta da proda svoj manjinski udio u Renault F1 Team-u kompaniji Genii Capital. Renault će nastaviti pružati snažnu potporu timu sa bazom u Enstonu kao dobavljač motora, kao i stručnu podršku na polju tehnologije i inžinjerstva.

F1: Nepresušan izvor tehnoloških inovacija za Renault

Formula 1 održava Renault u očima javnosti, ali je u konačnici inkubator za istraživanje novih tehnologija za konvencionalne i električne motore. Od tih inovacija profitiraju i aktuelna produkcijska vozila.

Kao dobavljač motora, Renault Sport F1 će provoditi napredne istraživačke studije sa svojim partnerima, kao i programe inžinjeringa u područjima kao što su transmisije i sistemi za obnovu kinetičke energije (KERS).

Kako u Formuli 1, tako i u aktuelnoj produkciji, u srcu istraživanja stoji izvrsna kvaliteta. Bez obzira da li radili na V6 turbo, V10 ili V8 motorima, Renaultovi inžinjeri dokazuju svoju efikasnost već više od 30 godina. Uspjeli su adaptirati Renaultove motora u različite šasije i snabdjeti različite partnere. Kroz njihov rad i rezultate, Renault je na međunarodnom planu postao pojam uspješnog i pouzdanog brenda.
Renault je do sada sudjelovao u 29 F1 sezona, osvojivši devet konstruktorskih titula, a posljednju sa Red Bull Racing timom u 2010. Bolidi sa Renaultovim motorima su se 23 puta našli na postolju u 2010., uključujući i istorijski podvig na VN Monaka, gdje su razgrabljene sve tri pozicije na podijumu. Renaultovi motori su osvojili tri od posljednjih šest svjetskih titula.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) U stravičnoj nesreći troje mladih izgubilo živote

U stravičnoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u četvrtak,...

(VIDEO) Polomio felge na putu, policija lopatom “zakrpila” rupe

U Jajcu je jedan muškarac doživio nesreću, kada je...

Tragedija sa Marijin dvora nije dovoljna opomena: Policija isključila 20 vozača tokom prethodne večeri

Policija Kantona Sarajevo isključila je proteklog dana iz saobraćaja...