Automoto

Moćan automobil zaslužuje moćnu muziku

0

Moćan automobil zaslužuje moćnu muziku, Life.baPopularna švedska rock grupa Europe, objavljuje svoj novi album. S druge strane, Volvo predstavlja svoj novi model S60. Rezultat je unikatna sinteza. Naslovna numera novog albuma „Posljednji pogled na raj“, služit će kao muzička podloga za pet promotivnih filmova za novi Volvo S60.

„Izvrsna kombinacija. Moćan automobil zaslužuje moćnu muziku. Počašćeni smo da sarađujemo sa ovom švedskom institucijom“ – kaže pjevač Joey Tempest.

„Imamo novu filmsku strategiju u kojoj muzika igra izuzetno važnu ulogu, jer pojačava prijem poruke, koju film šalje“ – kaže Helene Cato, direktor za muziku i film pri globalnom marketingu Volvo Cars korporacije. Pripreme za film počele su prije četiri mjeseca. Helene Cato i njena kolegica Anna Arbius iz odjela komunikacija, skicirale su specifikaciju onoga što žele u pogledu pomocije Volva S60. U kontaktu sa agencijama, odlučeno je da partner bude popularna švedska rock grupa Europe, koja je nedavno objavila novi album, nazvan „Posljednji pogled na raj“, čija je muzika baš ono što Volvu treba.

„Kada sam prvi put čula naslovnu pjesmu, znala sam da je to ono što nam treba. Muzika je posjedovala puls koji želimo. Činjenica da je Europe švedska grupa, bila ja dodatna prednost“ – prisjeća sa Helene Cato. „Tajming je bio savršen. Predstavljali smo nov automobil u istom trenutku, kada je i Europe pravio svojevrsni povratak na muzičku scenu. Međutim, bilo je potrebno da i bend želi sarađivati sa kompanijom Volvo“ – objašnjava Anna Arbius.

LIFE:  Milijun KM poticaja za kupnju električnih automobila

Pregovori između Volva i Europe su odmah započeli. Europe, najveća švedska rock grupa svih vremena sa preko 20 miliona prodatih albuma i sa muzičkom karijerom koja datira još od 1978. godine, prihvatila je ideju. „Naša muzika je i prije bila korištena za slične projekte, ali je ova saradnja unikatna, obzirom da se koristi potpuno nova muzika“ – kaže Joey Tempest.

Moćan automobil zaslužuje moćnu muziku, Life.ba

Volvo je za promociju novog S60 pripremio pet kratkih filmova, trajanja oko dvije minute. Oni prikazuju različite tematike vezane za novi automobil; performanse, dizajn, sigurnost uopšteno, nove sigurnosne sisteme i infotainment sisteme.

Glavnu ulogu u svim filmovima igra novi S60 u atraktivnoj bakarnoj boji, a savršenu muzičku podlogu čine dramatična hard rock muzika grupe Europe, što dodatno naglašava percepciju automobila. „Saradnja je bila profesionalna, a rezultat izvrstan. „Posljednji pogled na raj“, perfektno se uklapa u nastup automobila“ – kaže Joey Tempest.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

Comments

Leave a reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

You may also like