Automoto

Mustafa Nadarević zaštitno lice Motus CEE

0

Mustafa Nadarević zaštitno lice Motus CEE, Life.baIsporukom automobila Volvo XC60 danas je u Sarajevu ozvaničena saradnja između međunarodne korporacije Motus CEE i glumca Mustafe Nadarevića. Nadarević će u narednih godinu dana biti angažiran kao zaštitno lice Motus CEE na teritorijama Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije.

Kako je najavljeno tokom ceremonije otvorenja novog prodajno servisnog centra u Mostaru, kompanija Motus CEE, odnosno F-Autocentar SA, kao njen dio, ozvaničili su sponzorsku saradnju sa popularnim glumcem Mustafom Nadarevićem. Tako će u narednih godinu dana Nadarević promovirati proizvode i usluge ove međunarodne korporacije na tržištima BiH, Hrvatske i Slovenije. „Motiv naše veze sa Nadarevićem je logičan spoj najboljih vrijednosti – Nadarevića u glumačkom svijetu i naše korporacije u segmentu biznisa koji vodimo. Ponosni smo što će naši proizvodi, pored nedvojbenog kvaliteta i pouzdanosti, u očima javnosti otvoriti još jedan važan segment – vrijednost koju promovira omiljeni Mustafa Nadarević“ – rekao je Senad Sefić, Predsjednik Odbora direktora Motus CEE.

Kompanija F-Autocentar SA će u okviru grupacije iznijeti i koordinirati ovaj projekat. S jedne strane isporukom luksuznog automobila Volvo XC60 R-Design, čija je maloprodajna vrijednost 115.000 KM, te također koordinacijom planiranih promotivnih aktivnosti koje uključuju aktivan angažman Nadarevića. Primarni cilj ove saradnje je promocija vlastitog novorazvijenog branda motornih ulja i maziva Storm, čime će, prema očekivanjima kompanije, ovaj brand dobiti potreban početni marketinški zamah.

Na tržištu Bosne i Hercegovine, ovo je ujedno i prvo predstavljanje novog branda, zbog čega je posebno zadovoljan Miroslav Tomić, direktor F-Autocentra SA: „U dobrom startu je pola utrke, vjerujemo da će Stormova snaga oluje u motoru, kroz angažman Mustafe Nadarevića značiti i snagu oluje u promociji branda Storm, odnosno odličan start proizvoda u komercijalnom smislu.“ – prenio je svoje utiske gospodin Tomić.

Mustafa Nadarević, također nije krio oduševljenje ovom saradnjom, posebno se ipak osvrnuvši na automobil koji će voziti narednih godinu dana:

LIFE:  Renault se povlači iz Rusije

„Promovirat ću ja Storm, i ostale brandove Motusa, ali će mi zadovoljstvo biti veće svaki put kada sjednem u udobno sjedište ovog Volva i potjeram mašinu bez premca. Zanimljiva je ovo veza: R-Design, za promociju MN-Design: originalni promotivni koncept Storma i Mustafe Nadarevića.“ – u svom stilu je komentirao Mustafa Nadarević.

Mustafa Nadarević zaštitno lice Motus CEE, Life.baKako korporativni kredo Motusa kaže – originalnost nam je u genima, tako je i ovaj vid promocije u segmentu poslovanja Motusa potpuno jedinstven. Posvećeni smo cilju da budemo vodeća kompanija u našoj industriji – u poslovanju, ali i u obraćanju javnosti. Ovaj projekat to dokazuje. Motus CEE je proizvođač i distributer motornih ulja i maziva za petnaest tržišta regije, a s posebnim ponosom u kompaniji se gleda na dodatne programe koje zastupa F-AC.

Motus CEE je sinonim za regionalnog predvodnika u proizvodnji i distribuciji proizvoda najvišeg kvaliteta, koji svojim osobinama odgovaraju klijentima najšireg profila. Viziju kompanije oblikuju znanje, profesionalizam, te korporativni integritet i odgovornost. F-Autocentar SA, kao jedan od vodećih privrednih subjekata u BiH, i do sada je prepoznat po profinjenom i specifičnom pristupu tržištu i kupcu. Uz osvježenja osmišljena u okviru korporativne strategije Motus CEE, odnos sa kupcima i javnosti će biti još kvalitetniji.

Kako bi se kvalitetno pokrilo tržište cijele BiH, pod vlasničkim okriljem Motus CEE, odnosno F-AC, oformljene su još dvije kompanije: Pro Motors u Banjoj Luci i Mostar Auto u Mostaru. Njihove poslovne aktivnosti će pratiti aktivnosti i portfolio F-Autocentra SA.


Comments

Comments are closed.

You may also like