Novi Volvo trkači

- Advertisement -

Volvo nastavlja sa razvojem trkaćih izvedbi svojih modela sa kojima nastupa na izuzetno popularnim touring šampionatima, a glavni igrači za ovogodišnju sezonu su C30 za švedski touring šampionat i S60 za belgijski touring šampionat.

Volvo S60 BTCS

Kratko nakon premijere na sajmu automobila u Ženevi, novi Volvo S60 je debitovao i na trkaćoj stazi. Švedski proizvođač lansirao je trkaću verziju svoga sedana koji će nastupati u belgijskoj seriji turističkih automobila – BTCS, a za čijim će upravljačem biti Vincent Radermecher i Eric Van De Poele. Trkaći S60 vatreno krštenje je imao od 9. do 11. aprila na belgijskoj stazi Zolder, gdje se suprotstavio konkurenciji tipa BMW, Audi Jaguar i VW, te pokazao ogromni potencijal završivši na devetom mjestu u ukupnom poretku, odnosno na četvrtom mjestu u svojoj kategoriji.

Automobil je briljirao na treningu i ostvario 5. i 6. vrijeme. Tokom prve utrke, pojavili su se mali problemi sa rezervoarom goriva, pa je automobil morao otići u boks. No, kvar je bio otklonjen pa je u drugoj utrci S60 briljirao i stigao do druge pozicije. Međutim, kontakt sa sporijim vozilom, značio je još jednu neplaniranu posjetu boksu, nakon koje je S60 furiozno stigao do devete pozicije. Oba su vozača oduševljena mogućnostima automobila, te obećavaju vrhunske rezultate.

“Sretni smo sa razvojem automobila. Novi S60 ima sportski pedigre i moćan vizuelni identitet. Ne postoji bolji način od testiranja ove činjenice, nego nastupiti na trkaćoj stazi. Novi S60 ima poseban značaj za ovdašnje ljude, jer se proizvodi upravo u Belgiji u tvornici u Ghentu”. – izjavio je Bart Crols, direktor Volvo Cars Belgija.

Motorsport odjel švedskog prroizvođača je više nego zadovoljan startom BTCS sezone. „Moramo zapamtiti da je ovaj automobil prije četiri mjeseca bio samo ideja, te da je prije prve utrke, „skupio“ tek 120 testnih kilometara. Uporedbe radi u pripremama za STCC (Swedish Touring Car Championship), imamo već 3.000 testnih kilometara“ – kaže Derek Crabb, direktor odjela.

Prerađena verzija novog S60 razvijena je prema BTCS pravilima, te koristi cjevastu šasiju sa serijskim prednjim i stražnjim ovjesom i opsežno poboljšanom aerodinamikom. Za pogon se koristi centralno smješteni 3.5 litarski V6 sa 410 KS i 412 Nm obrtnog momenta, koji putem šestostepenog sekvencijalnog mjenjača pokreće stražnje točkove.

Trkaći S60 će se nakon Zoldera, naći i na preostalih pet stanica u kalendaru BTCS serije: 02. maja u Dijon-Prenoisu, zatim 6. juna, 10. jula i 19. septembra na Spa-Francorchampsu, te 10. oktobra u Zolderu. Inače BTCS je sve popularniji šampionat utrka izrdžljivosti, gdje se svaka utrka vozi dva puta u trajanju od 90 minuta, a tu je i 12-časovna utrka na stazi Spa.

Volvo C30 STCC

Volvo će i ove godine u saradnji sa ekipom Polestar nastupiti u švedskom touring šampionatu (STCC), koje počinje 24. aprila, utrkom u Jyllandsringenu. Cilj je odbraniti šampionsku titulu, a glavni protagonista je potpuno novi C30 u trkaćem odijelu. U 2009. godini, Volvo i Polestar su bili najbrži tim u svim kvalifikacijama, te su pobijedili na pola utrka.

Ono što se prvo uočava kod novog C30 STCC jeste agresivan prednji dio, u potpunosti prenesen sa serijske izvedbe, koji osim što dobro izgleda, doprinosi boljim aerodinamičkim svojstvima. „Vrijedno smo radili na iskorištavanju svih prednosti osvježenog Volva C30 i proveli brojne sate u zračnom tunelu“ – kaže Jan Andersson, tehnički direktor Volvo Polestar tima. Rezultat marljivog rada je očigledan. „Ovo je najbrži Volvo, koji sam ikad vozio“ – kaže vozač Robert Dahlgren.Odličan uspjeh u prethodnoj sezoni, rezultat je opsežnog programa testiranja, a za ovogodišnju sezonu, taj je program bio još intenzivniji. Naime, tim je već skupio oko 3.000 testnih kilometara, što je uistinu mnogo, uzme li se u obzir da se za prosječan trkači vikend pređe oko 150 kilometara. Osim bolje aerodinamike, u odnosu na prethodnika, novi trkaći C30 je dobio unaprijeđen ovjes i motor, a sve u cilju bolje pouzdanosti.

Volvo je nedavno produžio ugovor sa ekipom Polestar do kraja 2012. godine, što je potvrdilo plodnu saradnju, koja datira od 2007. godine u kojoj je Volvo dokazao da najbrži trkaći automobili ne dolaze samo iz Njemačke i Velike Britanije, te da se vrhunski rezultati mogu ostvariti i sa alternativnim vrstama pogonskog goriva.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) U stravičnoj nesreći troje mladih izgubilo živote

U stravičnoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u četvrtak,...

(VIDEO) Polomio felge na putu, policija lopatom “zakrpila” rupe

U Jajcu je jedan muškarac doživio nesreću, kada je...

Tragedija sa Marijin dvora nije dovoljna opomena: Policija isključila 20 vozača tokom prethodne večeri

Policija Kantona Sarajevo isključila je proteklog dana iz saobraćaja...