Kupci Nissanovog SUV modela X-Trail od septembra će uživati u pogodnostima što ih donosi niz opsežnih promjena kojima X-Trail želi zadržati položaj jednoga od rijetkih svestranih i okretnih vozila s pogonom na sve točkove na evropskom tržištu SUV-ova. Ionako dobro prihvaćen zbog svoje izdržljivosti, udobnosti i praktičnosti, X-Trail nije trebao velike promjene, već samo blago „zatezanje“ bora, poboljšanje kvalitete materijala i efikasniju pogonsku tehniku.
Najznačajnija promjena na karoseriji vidljiva je naprijed u vidu nove maske hladnjaka, svjetala i branika, koji automobilu daju dinamičniji nastup, dok su nazad primjetna tek nova svjetla sa LED tehnologijom. Dizajnerske novosti su zaokružene novim dizajnom 17 i 18-inčnih točkova. Novi prednji dio uslovio je rast u dužinu od 10 mm, kao i identičan rast u visinu, zbog novih dimenzija guma.
Unutrašnjost je također osvježena, te kroz kvalitetnije materijale i bolju kombinaciju boja daje harmoničniji ambijent. Radi ugodnijeg dodira, kvalitetniji materijali upotrebljeni su za umetke oko prekidača na upravljaču i umetak oko ručice mjenjača, te na vratnom odmorištu ruke, a sjedišta su presvučena debljim i mekšim tkaninama. S druge strane, modeli s unutrašnjošću obloženom kožom, ljepše su i kvalitetnije prošiveni.
Vozači novog X-Traila će cijeniti bolju preglednost nove instrument ploče, s većim i jasnijim brzinomjerom i brojačem okretaja. Između tih glavnih brojača smješten je novi putni kompjuter s bijelim oznakama na crnoj pozadini radi bolje preglednosti. Putnicima na stražnjoj klupi će biti udobnije, jer je preoblikovanjem prednjih sjedišta stvoreno dodatnih 10 mm prostora za koljena, ali ne na štetu vozačeve i suvozačeve udobnosti. Novost je i ugradnja ekrana stražnje parking kamere u unutrašnji retrovizor. Ekran visoke rezolucije postaje vidljiv u retrovizoru kad vozač ubaci mjenjač u položaj za vožnju unazad.
Važne promjene desile su se i pod poklopcem dizelske izvedbe X-Traila, a rezultat su manja potrošnja goriva, smanjena emisija izduvnih gasova i usklađenost s Euro 5 normom. Glavna je inovacija dodatak još jedne brizgaljke, pa ih je sad ukupno sedam, a novom je rasporedu brizgaljki prilagođen i oblik glave cilindra.
Kod ručnog su mjenjača promijenjeni prenosni omjeri, kako bi se postigao bolji kompromis između ubrzanja, štedljivosti i emisija, a kod automatskog je mjenjača smanjeno trenje. Novost je i indikator idealne promjene stepena prenosa. Zahvaljujući optimiziranoj aerodinamici podvozja, X-Trailov koeficijent otpora zraka smanjen je s 0,36 na 0,35, a primjenom guma niskog otpora kotrljanja, znatno je smanjena emisija CO2 i potrošnja goriva.