Automoto

Porsche razvija konceptno vozilo s električnim pogonom

0

Porsche razvija konceptno vozilo s električnim pogonom, Life.baElektrični pogoni preuzimaju sve značajniju ulogu u Porscheovom konceptu „Porsche Intelligent Performance“. Za bolje performanse uz istovremeno nižu potrošnju i emisiju štetnog CO2 kompanija Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG iz Stuttgarta konsekventno se posvećuje usavršavanju serijskih hibridnih koncepata, ali i razvoju tri konceptna automobila bazirana na modelu Boxster, s kojim Porsche sudjeluje u natjecanju za   „Regionalni model elektro mobilnosti regije Stuttgart“.

Ova tri električna Boxstera bi trebala, u okviru njihovih testiranja, dati prve rezultate o novim komponentama električnog pogona i sistemima baterija za čisto električna vozila. Početak testiranja koje će, između ostalog, ukazati na potrebnu infrastrukturu, ponašanje korisnika i kriterije za buduće proizvode, predviđeno je za početak 2011.godine.  Michael Macht, predsjednik Uprave Porsche AG, smatra Porscheovo učešće neophodnim: „Mi ćemo u budućnosti zasigurno lansirati sportski automobil s električnim pogonom. Ipak, ovakav koncept bi imao smisao tek zajedno sa svim atributima karakterističnim za Porsche proizvod.“

Porsche se zapravo već duže vrijeme zalaže za elektro mobilnost, a time i za očuvanje okoliša i prirodnih resursa na Zemlji: spektakularna 918 Spyder plug-in hibridna studija npr. odlikuje se visokim performansama i niskom potrošnjom (tek 3 litra na 100 km) i emisijom CO2 (samo 70g/km), koja je jednaka emisijama kakve imaju mali gradski kompaktni automobili, iako  za pogon koristi snažni V8 benzinski motor i isporučuje snagu preko 500 KS.

LIFE:  Renault se povlači iz Rusije

Porsche razvija konceptno vozilo s električnim pogonom, Life.baSpecijalno za potrebe čistokrvnog trkaćeg stroja razvijen je hibridni sistem Porscheovog modela 911 GT3 R Hybrid, čiji V6 snage 480 KS podržavaju dva elektromotora sa po 60 kW, smještena na prednjoj osovini.  911 GT3 R Hybrid ne koristi baterijske sklopove koji energijom opskrbljuju elektromotore. Umjesto baterija se koristi poseban generator sa zamašnjakom koji se nalazi iza vozačevog sjedala.   Konačno, ovaj revolucionarni hibridni trkaći automobil već je dokazao svoje trkaćke sposobnosti na 24-satnoj utrci na Nürburgringu.

Podsjetimo da je Porsche sa svojim Cayenne S Hybridom u paletu modela uvrstio prvi serijski automobil koji može biti pogonjen isključivo elektro motorom. Uz ukupnu snagu od 380 KS ovaj ekološki nastrojen gorostas troši prosječno 8,2 l/100 km i emituje samo 193 g/km štetnog CO2.

Ova hibridna tehnika koristit će se ubuduće i kod modela Panamera S Hybrid, čiji dolazak na tržište iz Porschea najavljuju za narednu godinu.


Comments

Comments are closed.

You may also like