Toyota je predstavila potpuno novu, petu generaciju svog SUV-a RAV4 na Međunarodnom sajmu automobila u New Yorku 2018.
Iako je ovo prvi RAV4 koji će biti postavljen na platformi Toyota New Global Architecture (TNGA), novi RAV4 ostaje potpuno odan svom dojmljivom nasljeđu kao izvorni pionir segmenta SUV, čineći iskorake u tehnologiji pogonskog sklopa, dinamičkih performansi, inteligentnih sigurnosnih rješenja i sveukupne kvalitete.
Robusni dizajn
Robusni dizajn novog RAV4 izražava Toyotin pristup zadnjim doradama najprodavanijeg SUV-a na svijetu. Novi izgled odaje dojam “nezaustavljivosti” u vožnji za zabavu i pustolovinu koji je privlačan mladim obiteljima koje uživaju u životu, bilo u vožnji gradom ili u odlasku na sportske aktivnosti ili odmor na velikim prostranstvima.
Upravljivost je uvijek bila jedna od najsnažnijih kvaliteta RAV4 i ostaje i dalje. Uz dužinu od 4.600 mm, prednji i stražnji prevjesi su skraćeni, dok je međuosovinski razmak povećan za 30 mm, što je omogućilo još veću prostranost i udobnost putničke kabine.
Povećan je i prtljažnik, a odlikuje se ugrađenom prilagodljivošću s preklapanjem stražnjih sjedala, dvostrukom podnicom prtljažnika i mrežama na bokovima prtljažnika. Širina vozila je povećana za 10 mm što je omogućilo udobniju i prostraniju putničku kabinu.
Inovativna dinamika vožnje
Novi RAV4 će se proizvoditi u dvije izvedbe TNGa pogonskih sklopova, radi manje potrošnje goriva i poboljšane dinamičnosti vožnje. Hibridni električni pogon ostaje jedinstvena prodajna ponuda za RAV4 u toj klasi, zbog čega je samo još privlačniji kupcima.
Potpuno novi hibridni pogonski sklop s benzinskim motorom od 2,5 litara učinkovito koristi hibridni sustav koristeći drugi elektromotor za pogon stražnjih kotača i postizanje velikog okretnog momenta, smanjujući gubitak energije, pridonoseći smanjenju potrošnje goriva te nudeći izuzetne performanse pogona na sva četiri kotača (AWD) u različitim uvjetima vožnje.
Novi benzinski motor od 2 litre je također dostupan, uz izbor ručnog ili automatskog mjenjača, poboljšanog dvostrukom spojkom i odvajanjem stražnje osovine na izvedbama s automatskim mjenjačem.
Platforma TNGA, zahvaljujući niskom težištu i optimiranoj raspodjeli težine dodatno osnažuje dinamičke sposobnosti RAV4, omogućavajući kruću konstrukciju i precizniji, stabilniji i točniji odziv na vozačeve zahtjeve.
Izvor: Toyota