Na Ljetnim olimpijskim igrama 2020. u Tokiju predstavit će i bicikla sa gumama bez zraka
Bridgestone želi postati prvi proizvođač guma koji će na tržištu predstaviti bezzračne gume ciljajući prvenstveno komercijalna vozila, a ne putničke automobile.
Ali prvo im je u planu da, na Ljetnim olimpijskim igrama ove godine u Tokiju, gdje je Bridgestone službeni sponzor, lansiraju njihovu manju i lakšu verziju, na seriji bicikala bez pneumatika.
Kompanija je patentirala gume bez vazduha koje se neće moći probušiti i koje ne treba ponovo puniti, a koje se umjesto na vazduh pod pritiskom oslanjanju na „zupčanike“ od reciklirane, termoplastične smole visoke čvrstoće. Naveli su kako njihove velike gume mogu podržati 5.000 kilograma težine, ali još nisu otkrili kada će ih za komercijalna vozila ponuditi na tržištu.
„Ova tehnologija će velikim vozilima riješiti brojne probleme i vlasnicima će uštediti novac“, kazao je Jon Kimpel, izvršni direktor za nova rješenja mobilnosti u Bridgestoneu. Dodao je da kamioni prosječno na svakih 8. 000 milja moraju provjeravati gume, a da vrijeme koje za to izdvoje kompaniji odnosi novac.
Bridgestone je već ranije prstavio prvu verziju svojih nepneumatskih guma, kako ih nazivaju, 2011. godine, a drugu generaciju otkrio 2013. na Sajmu automobila u Tokiju.
One su se mogle pohvaliti boljim voznim performansama, kapacitetom za veće opterećenje. Korišteni su materijali koji se mogu reciklirati a ujedno nude i poboljšani, niži otpor prilikom okretanja, što znači i manju emisiju CO2. Nadali su se da će te gume za bicikla na tržište lansirati 2019.
Neobičan izgled gume bez zraka i različite performanse vožnje u odnosu na tradicionalne gume možda su razlog zašto je njihovo uvođenje na tržište putničkih vozila još uvijek na čekanju. Plan da se prvo postave na komercijalna vozila, poput kaminona, pa tek onda predstave široj javnosti, možda je i pametan potez proizvođača.
https://www.youtube.com/watch?v=_WPHjtJCQ-4