Nezaustavljiva Toyota Hilux je već poznata da svojim perfomansama može proći bilo kakav ekstreman izazov, od prelaska Sjevernog pola do osvajanja Islandskog vulkana Eyjafjallajökull. Danas, Hilux je uspješno prešao još jedan izazovan put, prelazeći preko najhladnijeg, najsurovijeg dijela planete, Antarktika, da bi došao do Južnog pola.
Između 10. Novembra i 5.Decembra 2010 godine, četiri Hilux-a su prebacili, opremu, gorivo i članove ekspedicije Indijskog Nacionalnog Centra za istraživanje Antarktika i Oceana (NCAOR) – koji istražuju hemiju snijega, glečerske predjele i ostatke prošlosti skrivene u ledu – na putu dugom 4,600 km, od zračne baze Novo do Južnog pola i nazad.
Četiri Hilux vozila koja su proizvedena u Toyota South Africa Motors (TSAM), tvornica koja proizvodi ova vozila za Evropsko tržište, su adaptirana od strane Arctic Trucks, specijalizovane firme za preradu vozila, za mjesec dana dugu ekspediciju. Arctic Trucks već dugo drži Toyotu Hilux kao svoj prvi izbor među ekvivalentnim vozilima, zahvaljujući tome jer je već dokazana 40 godina Kvalitetom, Izdržljivošću i Pouzdanošću i pod najekstremnijim uslovima vožnje.
Suočavajući se sa ekstremnim vremenskim uslovima: prosječna temperatura ispod -40oC pa i dostižući -56oC, zatim nadmorska visina preko 3,400 m i najbrutalnije okruženje koje se može zamisliti za vožnju, NCAOR je odbrao Hilux za ovu izuzetnu ekspediciju. Hilux kombinuje nekoliko izuzetnih karakteristika koji su osnova za preživljavanje na najsurovijem dijelu planete.
Prije svega, vozeći u ekstremnim uslovima, dokazao je veoma nisku potrošnju od 50 l/100 km. Iako je koristio manje energetski efikasno gorivo Jet 1A, motor je neprestano radio 24 sata, sa dodatnim grijanjem, također stalno uključenim. Ovaj učinak je 5 do 8 puta manji u odnosu na vozila koja su bila u ovakvim ekspedicijama. Ovo značajno smanjuje , kako troškove, tako i transport potrebnih zaliha goriva. (jedan barel goriva na Antarktiku može koštati do $10,000). Sa ovakvom efikasnošču, ekspedicija se može osloniti na samo jedno mjesto za dopuno goriva, koje je postavljeno 1,500 km od polazne tačke – Maitri Antarctica stanica.
Drugo, Hilux ima jedinstvenu nosivost. Težak je samo 2.2 tone, nosivost je 1.5 tona i može da vuče prikolicu sa 3 tone – osnovni parameter kad prevozite opremu za ekspediciju , članove ekspedicije, kao i 1,280 litara goriva po vozilu.
Treće, ova ekspedicija je obavila svoju misju brže nego ijedna druga koja je išla na ovakav poduhvat. Iako su vozila imala odrđene prepravke za vožnju na Antarktiku u ekstremnim uslovima, zaostavština je Hiluxov legendarni Kvalitet, Izdržljivost i Pouzdanost tako da je 3.0 D-4D dizelski motor ostao fabrički nepromjenjen za ovu ekspediciju.
Neophodne modifikacije, koje je napravila Arctic trucks uključuju ugradnju krana za dizanje teške opreme i goriva, upotreba Jet 1A goriva sa dodatnim mazivima za niske temperature, prerada prednjeg i zadnjeg ovjesa, dodatni sistem grijanja, niži stupnji prenosa, bulbar protiv upadanja u pukotine u ledu, velike gume sa niskim pritiskom od 20 psi (regularne Hilux gume imaju pritisak 29 psi).
Prodavan u preko 160 zemalja i globalni lider u pick-up segment , Hilux je zadovoljio perfomansama kroz ovaj naporni izazov. Učinio je NCAOR ekspedicije mogućim i redovnim kombinacijom brzine, potrošnje goriva, nosivosti i pozdanosti. Hilux je još jednom pomjerio granice izdržljivosti vožnje u ekstremnim uslovima.