Toyota Hilux: Pouzdanost dokazana i na Antarktiku

- Advertisement -

Nezaustavljiva Toyota Hilux je već poznata da svojim perfomansama može proći bilo kakav ekstreman izazov, od prelaska Sjevernog pola do osvajanja Islandskog vulkana Eyjafjallajökull. Danas, Hilux je uspješno prešao još jedan izazovan put, prelazeći preko najhladnijeg, najsurovijeg  dijela planete, Antarktika, da bi došao do Južnog pola.

Između 10. Novembra i 5.Decembra 2010 godine, četiri Hilux-a su prebacili, opremu, gorivo i  članove ekspedicije  Indijskog  Nacionalnog  Centra  za  istraživanje   Antarktika  i  Oceana (NCAOR)  –  koji istražuju hemiju snijega, glečerske  predjele i ostatke prošlosti skrivene u ledu – na putu dugom 4,600  km, od zračne baze Novo do Južnog pola i nazad.

Četiri Hilux vozila koja su proizvedena u Toyota South Africa Motors (TSAM), tvornica koja proizvodi ova vozila za Evropsko tržište,  su adaptirana od strane Arctic Trucks, specijalizovane firme za preradu  vozila, za mjesec dana dugu ekspediciju. Arctic Trucks već dugo drži Toyotu Hilux kao svoj prvi izbor među ekvivalentnim vozilima, zahvaljujući tome jer je već dokazana  40 godina Kvalitetom, Izdržljivošću i Pouzdanošću i pod najekstremnijim uslovima vožnje.

Suočavajući se sa ekstremnim  vremenskim  uslovima: prosječna temperatura ispod -40oC pa i dostižući -56oC, zatim  nadmorska visina preko 3,400 m i najbrutalnije okruženje koje se može zamisliti  za vožnju, NCAOR je odbrao  Hilux za ovu izuzetnu ekspediciju. Hilux kombinuje nekoliko izuzetnih karakteristika koji su osnova za preživljavanje  na najsurovijem dijelu planete.

Prije svega,  vozeći u ekstremnim uslovima, dokazao je veoma nisku potrošnju od 50 l/100 km.  Iako je koristio manje energetski efikasno gorivo Jet 1A, motor je neprestano radio 24 sata, sa dodatnim grijanjem, također stalno uključenim. Ovaj učinak  je 5 do  8 puta manji u odnosu na vozila koja su bila u ovakvim ekspedicijama. Ovo značajno smanjuje , kako troškove, tako i transport potrebnih zaliha goriva. (jedan barel goriva na Antarktiku može koštati do $10,000).  Sa ovakvom efikasnošču, ekspedicija se može osloniti na samo jedno mjesto za dopuno goriva, koje je postavljeno 1,500 km od polazne tačke – Maitri Antarctica stanica.

Drugo, Hilux ima  jedinstvenu  nosivost. Težak je samo 2.2 tone, nosivost je 1.5 tona i može da vuče prikolicu sa 3 tone – osnovni parameter kad prevozite opremu za ekspediciju , članove ekspedicije, kao i 1,280 litara goriva po vozilu.

Treće, ova ekspedicija je obavila svoju misju brže nego ijedna druga koja je išla na ovakav poduhvat. Iako su vozila imala odrđene prepravke za vožnju na Antarktiku u ekstremnim uslovima, zaostavština je Hiluxov legendarni  Kvalitet, Izdržljivost i Pouzdanost tako da je 3.0 D-4D dizelski motor ostao fabrički nepromjenjen za ovu ekspediciju.

Neophodne modifikacije, koje je napravila Arctic trucks uključuju ugradnju krana za dizanje teške opreme i goriva,  upotreba Jet 1A goriva sa dodatnim mazivima za niske temperature,  prerada prednjeg i zadnjeg ovjesa, dodatni sistem grijanja, niži stupnji prenosa, bulbar protiv upadanja u pukotine u ledu, velike gume sa niskim pritiskom od 20 psi (regularne Hilux gume imaju pritisak 29 psi).

Prodavan u preko 160 zemalja i globalni lider u pick-up segment , Hilux je zadovoljio  perfomansama  kroz ovaj naporni izazov. Učinio je NCAOR ekspedicije  mogućim i redovnim  kombinacijom brzine, potrošnje goriva, nosivosti i pozdanosti. Hilux je još jednom pomjerio granice izdržljivosti vožnje u ekstremnim uslovima.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) U stravičnoj nesreći troje mladih izgubilo živote

U stravičnoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u četvrtak,...

(VIDEO) Polomio felge na putu, policija lopatom “zakrpila” rupe

U Jajcu je jedan muškarac doživio nesreću, kada je...

Tragedija sa Marijin dvora nije dovoljna opomena: Policija isključila 20 vozača tokom prethodne večeri

Policija Kantona Sarajevo isključila je proteklog dana iz saobraćaja...