Iako se ove sedmice očekuje još jedan opoziv, onaj Priusa, Toyota nastoji uvjeriti svoje kupce i klijente, kao i čitav svijet, da im je stalo da poprave situaciju, i da im je u cilju prvenstveno sigurnost osoba koja se voze i Toyota vozilima.
Toyota je napravila pravi mali PR tornado kroz američke medije, na razne načine. Od predstavljanja novih fotografija novog Aurisa, do pojavljivanja Toyota izvršnog direktora za USA-a svuda i svakada, pa i na digg.com gdje će danas odgovarati na pitanja korisnika digg.com
U medijima i dalje ide kampanja, a sada i TV reklama na TV stanicama koja ima za cilj pokazati i uvjeriti kupce da Toyota čini sve što je u njihovoj moći da popravi situaciju. Ukratko, PR Toyote u USA radi punom parom kako bi popravio oštećeni imidž Toyote… isto kao kod nas, baš o tome raspravljamo u redakciji. Toyota Adria je sve učinila da popravi imidž Toyote u posljednje dvije sedmice, tako što su nam poslali ČAK 1 press release
Pogledajte i posljednji video Toyote:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XH_fzCTiQE8[/youtube]