Toyota želi pokazati kupcima da im je stalo

- Advertisement -

Iako se ove sedmice očekuje još jedan opoziv, onaj Priusa, Toyota nastoji uvjeriti svoje kupce i klijente, kao i čitav svijet, da im je stalo da poprave situaciju, i da im je u cilju prvenstveno sigurnost osoba koja se voze i Toyota vozilima.

Toyota je napravila pravi mali PR tornado kroz američke medije, na razne načine. Od predstavljanja novih fotografija novog Aurisa, do pojavljivanja Toyota izvršnog direktora za USA-a svuda i svakada, pa i na digg.com gdje će danas odgovarati na pitanja korisnika digg.com

U medijima i dalje ide kampanja, a sada i TV reklama na TV stanicama koja ima za cilj pokazati i uvjeriti kupce da Toyota čini sve što je u njihovoj moći da popravi situaciju. Ukratko, PR Toyote u USA radi punom parom kako bi popravio oštećeni imidž Toyote… isto kao kod nas, baš o tome raspravljamo u redakciji. Toyota Adria je sve učinila da popravi imidž Toyote u posljednje dvije sedmice, tako što su nam poslali ČAK 1 press release

Pogledajte i posljednji video Toyote:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XH_fzCTiQE8[/youtube]

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) U stravičnoj nesreći troje mladih izgubilo živote

U stravičnoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u četvrtak,...

(VIDEO) Polomio felge na putu, policija lopatom “zakrpila” rupe

U Jajcu je jedan muškarac doživio nesreću, kada je...

Tragedija sa Marijin dvora nije dovoljna opomena: Policija isključila 20 vozača tokom prethodne večeri

Policija Kantona Sarajevo isključila je proteklog dana iz saobraćaja...