Iako vas proizvođači automobila na sve načine žele uvjeriti da su multimedijski ekrani osjetljivi na dodir najbolja stvar koja nam se mogla dogoditi, mnogi vozači ipak ne misle tako, a i gomilanje funkcija na jednom mjestu samo je prilika da se uštedi, odnosno da se smanje troškovi proizvodnje. Prema reprezentativnoj anketi Instituta za istraživanje mišljenja YouGov napravljenog u ime platforme za prodaju automobila mobile.de, a koju prenosi Hrvatski autoklub (HAK), njemački vozači radije se oslanjaju na klasične tipke i prekidače nego na ekrane osjetljive na dodir i glasovnu kontrolu prilikom upravljanja svojim automobilima – iako zasigurno prepoznaju prednosti nove tehnologije.
Prema tom istraživanju, mnogi automobilisti u Njemačkoj još uvijek ne uživaju u upravljanju glasom i gestama ili dodirnim ekranima. U automobilu više vole pritiskati tipke na starinski način. Njih 37 posto više preferira tipke ili poluge. Daljnjih 22 posto, smatra da je kombinacija različitih upravljačkih elemenata najbolja, a 16 posto preferira ekrane osjetljive na dodir i/ili kontrolu gestama dok samo deset posto želi kontrolirati funkcije svog automobila pretežno ili u potpunosti glasom. Prema anketi, ispitanici prije svega žele stvarne tipke ili komande za otvaranje i zatvaranje prozora, za podešavanje klima uređaja i glasnoće audio sistema.