Automoto

Volvo Car Accident Research Team: 40 godina u službi sigurnosti

0

Volvo Car Accident Research Team: 40 godina u službi sigurnosti, Life.baVeć 40 godina, Volvo Car Accident Research Team (tim za istraživanje nesreća), dokumentuje i analizira saobraćajne nesreće u kojima učestvuju Volvo vozila. Brojni sigurnosni sistemi, predstavljeni tokom proteklih godina, izgrađeni su zahvaljujući znanju i impresivnoj bazi podataka ovog tima.

Zahvaljujući revolucionarnom novom izumu, Volvo tim za istraživanje nesreća je počeo sa radom. Godina je bila 1966., samo nekoliko godina, nakon što je inžinjer Nils Bohlin izumio sigurnosni pojas sa tri tačke, a Volvo ga počeo standardno ugrađivati na prednja sjedišta svojih automobila. Kako bi se izmjerio efekat sigurnosnog pojasa u saobraćajnim nesrećama, sve nesreće u kojima su učestvovali Volvo automobili su pomno analizirane u periodu od jedne godine.

Sigurnosni pojas

Volvo Car Accident Research Team: 40 godina u službi sigurnosti, Life.baSigurnosni pojas je rezultirao zavidnim smanjenjem povreda od 50%. Volvo inženjeri su shvatili važnost spoznaje šta se zapravo dešava sa putnicima i automobilom u trenutku nesreće, kako bi se stvorili bolji i sigurniji automobili za budućnost. To je rezultiralo formiranjem Volvo Car Accident Research tima (tima za istraživanje nesreća) 1970. godine. Metod koji se danas koristi je dorađen tokom godina, ali se sve informacije i dalje prikupljaju iz stvarnih saobraćajnih nesreća.

– Moramo pretpostaviti da korisnici naših vozila ne rade uvijek ono što se od njih očekuje. Oni različito reaguju u različitim situacijama. Zato moramo razumjeti ponašanje vozača i kako isto utiče na okolnosti saobraćajne nesreće, objašnjava član tima John Fredrik Grönval.

Rad u timu za istraživanje nesreća prati dvije glavne putanje. Kao prvo, tu su detaljne studije pojedinačnih nesreća, koje omogućavaju uvid u ponašanje sigurnosnih sistema i uvid u način nastanka povreda, a kao drugo, statističke kalkulacije, koje omogućavaju uvid u učestalost određenog tipa nesreće. Ova saznanja vode do određivanja prioriteta prilikom razvoja novih automobila.

LIFE:  Renault se povlači iz Rusije

Prikupljene informacije analizira osoblje Volvo Cars sigurnosnog centra, specijalisti u odjelu inžinjeringa i medicinski eksperti. Sve u svemu, otkako je jedinica počela sa radom skupljenje su informacije od oko 40.000 nesreća u kojima su učestvovali Volvo automobili, a izvršeno je 2.100 analiza. To stvara vrijednu bazu podataka, koja predstavlja polaznu tačku prilikom razvoja novih proizvoda.

Nesreće na terenu

Tim za istraživanje nesreća dijeli godišnjicu sa Volvo sigurnosnim centrom, koji ove godine slavi deset godina postojanja. Podsjetimo, 29. marta 2000. godine švedski kralj Carl XVI Gustav otvorio je centar koji je i dan-danas najnaprednije postrojenje ovog tipa na svijetu.

Od svog osnivanja, svaki novi Volvo automobil je prošao kroz 100-150 različitih testova u laboratoriji, kako bi se istražili različiti scenariji nesreće, a čak i prije nego što automobil postane fizički objekat bude podvrgnut hiljadama testova putem virtuelnih simulatora.

Od 2000. godina naovamo provedeno je oko 3.000 fizičkih crash testova. Sav taj rad ima za cilj da brojni sigurnosni sistemi unutar automobila funkcionišu na željeni način i tako osiguraju efektnu zaštitu za sve putnike, bez obzira na uzrast, pri različitim brzinama i različitim scenarijima. Testovi su dodatak istraživanja nesreća na terenu, koje vrši tim za istraživanje nesreća.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

Comments

Comments are closed.

You may also like