Automoto

Vozili smo: Opel Astra 1.4 Turbo

0

Vozili smo: Opel Astra 1.4 Turbo, Life.baMožda biste je vi definirali na drugi način, ali ovako otprilike glasi naša definicija tuge – nađete se na A listi medija (prvi u BiH) za vožnju testnog primjerka nove Opel Astre 1.4. Turbo i počev od dana preuzimanja, pa tokom cijelog testnog perioda od šest dana – kiša, susnježica i snijeg! Obuvena je ona u zimsku opremu, sukladno zakonu, ali, jednostavno, nije to to. I Astra i mi – mogli smo više, i bolje.

Prvi kilometri

Posebno imajući u vidu da je na dan vraćanja došlo do razvedravanja. Tada smo je i slikali. Žurno, jer, druge kolege s nestrpljenjem su je čekali. Znamo, zvučimo kao da pišemo vremensku prognozu umjesto da prenosimo utiske sa testne vožnje, ali nikako se ne možemo oteti dojmu da nas je pratio peh. Bar malo jeste! Kako god, ovo jesu prvi kilometri Opel Astre 1.4 Turbo na putevima u Bosni i Hercegovini.

Snijeg, kiša i klizav kolovoz imali su i svoje pozitivne strane. Opel Astra 1.4 Turbo neprikosnoveno je upravljiva i na takvoj podlozi. Nije baš da smo prkosili gravitaciji, ali u okvirima vremenskih uvjeta kojima smo se svakako morali prilagođavati, Astra Turbo dobila je pozitivne ocjene. Itekako!

Ni udobnosti, pomalo neočekivanoj, imajući u vidu da se radi o automobilu sportskog karaktera, ne može se prigovoriti. Kožom obložena sjedišta prikovanim vas drže u zavojima, i najoštrijim. Ni duža putovanja, svakako, ne toliko duga koliko bismo možda htjeli, ne narušavaju osjećaj udobne vožnje.

Razloga za zadovoljstvo u svakom slučaju imat će svi putnici unutar vozila. Kolege iz specijaliziranih automobilskih medija opširnije će se vjerovatno pozabaviti „milimetrima“, dužinom i širinom. Mi ćemo samo konstatirati kako idealnu poziciju nije teško naći, bilo da se radi o sjedištu namjenjenom vozaču, suvozaču, ili čak stražnjoj klupi. Već naprotiv, pa čak i ako su u pitanju osobe većih „gabarita“. Položaj glave bit će idealan, mjesta za noge, i one duge, ima na pretek…

[nggallery id=115]

Ugodnoj vožnji dodatno doprinosi moderno dizajnirana i savršeno skrojena unutrašnjost na čijem je svakom milimetru vidljiv uloženi trud Opelovih dizajnera i inžinjera.

Tražili smo joj manu, jesmo, priznajemo. Jer, nismo od onih koji će hvaliti automobil bez obzira na njegove karakteristike. Opel Astra 1.4 Turbo je vozilo bez mane. Odgovorno to tvrdimo! Vrhunske performanse ostvaruje 1.4-litreni benzinac sa 140 KS. I pored katastrofalnih vremenskih uvjeta i gradske, već dobro poznate gužve, potrošnja nije prelazila deset litara. Benzina! Zapravo, oko pola litra bila je niža. Toliko je pokazivao putni računar. Upravo je potrošnja Opelove perjanice na svim relevantnim uporednim testovima širom Evrope na tron stavljala ovaj automobil. Ispred svih!

LIFE:  Zeleno svjetlo UN-ova panela za brzine do 130 km/sat za samovozeće automobile

Bogata oprema

Osim toga, komfor, atraktivan dizajn, vanjski i unutrašnji, izbor materijala, njemačka peciznost izrade te bogata osnovna uz „strahovito“ dug spisak dodatne opreme, čine ovaj automobil i više nego poželjnim, zapravo, automobil na koji ćete, uzme li se sve u obzir, biti ponosni. Jako dugo!

Osnovni model

Nova Astra Essentia 1.4 Turbo (103 kW / 140 KS). Cijena 27.082 KM

Oprema:

  • Klima uređaj
  • CD-radio (MP3, aux-in, 4 zvučnika)
  • Centralno zaključavanje daljinskim upravljačem
  • Električni podizači prednjih stakala
  • Električno pokretana vanjska ogledala, grijana (ručno preklapanje)
  • Prednji i bočni zračni jastuci za vozača i suvozača
  • ABS sistem
  • ESP sistem

Testni model:

Nova Astra Sport 1.4 Turbo (103 kW / 140 KS). Cijena 31.518 KM.

Serijska oprema povrh osnovnog modela:

  • Automatski klima uređaj, dvozonski
  • Aluminijski naplatci 17”
  • Ergonomska sportska sjedišta
  • CD-radio (MP3, aux-in, 7 zvučnika, grafički info ekran)
  • Putni računar
  • Tempomat
  • Senzor za kišu
  • Sportski kožni upravljač s kontrolama audio sistema
  • Svjetla za maglu sprijeda
  • Zatamnjena prednja i stražnja svjetla
  • Električna parkirna kočnica
  • Pomoć pri kretanju na uzbrdici
  • Zračne zavjese i aktivni nasloni za glavu sprijeda
  • Elektrokromatski retrovizori s automatskim zatamnjenjem
  • Podesivi naslon na ruku

Dodatna oprema testnog modela: 11.739 KM.

  • Ride Pack koji uključuje Bi-xenon svjetla s 9 programa rada i Flex-Ride prilagodljivi ovjes s 3 programa rada
  • Kožna sjedišta
  • DVD800 navigacija i color ekran 17 cm
  • OPC Line dodaci na prednjim i stražnjim branicima i pragovima, stražnji spojler
  • Infinity premium audio sistem s pojačalom
  • Parkirni senzori (prednji + stražnji)
  • Bluetooth
  • Alarm
  • Grijana sjedišta
  • Električni podizači stražnjih stakala 
  • Električno pokretana i preklopiva vanjska ogledala, grijana…

Cijena ovako opremljenog testnog modela: 43.257 KM.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

Comments

Comments are closed.

You may also like