Francuz Fred Fugen u odijelu s krilima letio na centimetre od piramide u Egiptu

- Advertisement -

U zadivljujućem novom videu, Fugen je leteći u odijelu s krilima prišao piramidama u Gizi bliže nego ijedan pilot ranije. Zahvaljujući razvoju tehnike i opreme, kamen piramida bio mu je praktično nadohvat ruke.

Fugen (42) je čuven po svojim inovativnim projektima među kojima su bili nevjerovatni ulazak u avion u letu, zračne akrobacije visoko iznad Mont Blanca i uzbudljivi brišući let u Libanonu.

Francuski BASE skakač i stručnjak za odijela s krilima ima novi u nizu kreativnih i maštovitih izazova. U svom novom videu Fugen jezdi egipatskim nebom uz Vincenta Cottea, bivšeg člana francuske reprezentacije u paraglidingu. Dvojac je letio svega nekoliko metara od piramida od Gizi, približivši se Kefrenovoj piramidi toliko da su rukama skoro mogli dotaknuti njen hiljadama godina stari kamen.

Ni sam Fugen nije mislio da je projekat izvodiv, sve dok mu lokalna škola paraglidinga Skydive Egypt nije pomogla da ostvari svoj san u sklopu godišnjeg događaja „Jump Like a Pharaoh“ (skoči kao faraon).

PROČITAJTE JOŠ:  Bh. državljanin sa 2,74 promila alkohola napravio haos na autoputu u Hrvatskoj

„Do sada su skokovi padobranom iznad piramida bili dozvoljeni samo na velikoj visini. Ovo je prvi put da je let u odijelu s krilima izveden ovako blizu. Bilo je apsolutno fantastično proletjeti tik pored ovih džinovskih kamenih blokova, jednog od posljednjih čuda Starog svijeta koje je vidljivo i danas. Osjetio sam se tako malenim pred ovim ogromnim spomenicima. Nikada nisam ni pomislio da bih jednog dana mogao izvesti ovaj let. Projekat je bio moguć zato što su letačke tehnike i materijali u posljednje vrijeme znatno napredovali“, pojašnjava Fugen.

Skok je zapravo dozvoljen samo zato što su letači u odijelu s krilima bili u stanju da primijene tzv. „resource“ tehniku kako bi pri kraju skoka dobili na visini. Ovaj manevar prvi su demonstrirali Fugen i njegov pokojni prijatelj i letački partner iz ekipe Soul Flyers, Vince Reffet, iznad svjetionika Courbe u Charente-Maritimeu (Francuska). Oni su uspjeli poboljšati odijela s krilima i padobransku opremu kako bi se otvarali brže i omogućili im da lete bliže tlu.

PROČITAJTE JOŠ:  Stravična nesreća u Mađarskoj: Na reli utrci poginule četiri osobe

Nakon iskakanja iz aviona na 1500 metara, Fugen i Cotte su postigli brzinu od 250 km/h prije nego su na visini od svega 90 metara primijenili „resource“ tehniku. Time su dobili dodatnih 50 metara visine, tako da su mogli otvoriti padobrane na 140 metara – što je tačna visina Kefrenove piramide.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Požar u sarajevskom naselju: Na terenu dva vatrogasna vozila

U večernjim satima došlo je do požara u sarajevskom...

Slučaj nestale djevojčice Danke Ilić: Ko su uhapšeni u akciji FUP-a u Hadžićima?

Od izvora bliskih istrazi saznali smo imena uhapšenih u...

U Beogradu preminuo učenik nakon incidenta u školi

U Srednjoj zanatskoj školi u Beogradu je 18. marta...

Dijaspora je u BiH prošle godine poslala 3,79 milijardi KM

Iz Centralne banke Bosne i Hercegovine su objavili podatke...