Beauty

Anti-age hrana uz koju će vaša koža zasjati

0
Anti-age hrana uz koju će vaša koža zasjati, Life.ba
Adriana Lima, AA

Lijepa koža je prvi vanjski znak ljepote, ali i pokazatelj naših prehrambenih navika.

Sigurno ste čuli za staru narodnu poslovicu da „ljepota dolazi iznutra“. To znači da smo ono što jedemo i da se i najmanje promjene u prehrambenim navikama prvo odražavaju na našoj koži.

Pravilna i uravnotežena prehrana, koju odlikuje bogatstvo nutrijenata, posebice vitamina, minerala, biljnih kemikalija i pravilan odabir masnoća, učinit će da vaša koža bude zdrava, lijepa i blistava.

Donosimo vam neke od najboljih anti-age namirnica koje biste trebali uvrstiti u svoj svakodnevni jelovnik.

Avokado

Avokado spada u supernamirnicu koja našu kožu čini mlađom, a srce snažnijim. Sadrži nezasićene masne kiseline, kalij, željezo, bakar, fosfor i magnezij, vitamin A i vitamine C i E te je jedan od najboljih izvora vlakana. Vitamin E pomaže u sprječavanju nastanka bora i dobar je za sjajnu kosu i blistavu i glatku kožu, a jednostruko zasićene masne kiseline pomažu u snižavanju holesterola u krvi.

Tamna čokolada

Tamna čokolada koja sadrži minimalno 70% kakaa pomoći će koži da se obrani od negativnog učinka toksina i spriječiti preuranjeno starenje kože. Naučnici su dokazali da je tamna čokolada odličan izvor flavonoida, spojeva s antioksidativnim djelovanjem koji su moćni saveznici u zaštiti kože, naročito od opekotina i UV zračenja.

Paradajz

Osim što je ukusan, paradajz je i dobar za održavanje zdravlja kože, a sve zbog snažnog antioksidansa likopena. Likopen djeluje poput kreme za kožu samo što zaštitu pruža iznutra prema van, a njegova antioksidativna svojstva štite stanice od starenja i destruktivnog djelovanja raznih toksina. Također, naučnici tvrde da likopen pomaže u hidrataciji kože, pa stoga preporučaju ljudima koji dugo borave u klimatiziranim prostorijama da jedu što više paradajza.

LIFE:  Koje su trendi boje ruževa ovoga ljeta

Orašasti plodovi

Lješnjaci, orasi i bademi pravi su izvor omega-3 masnih kiselina koje djeluju protuupalno i sprječavaju nastanak akni. Osim toga, bogati su vitaminom E koji preveniše ranu pojavu bora i prištića. Budući da su orašasti plodovi energetski visokovrijedne namirnice, treba ih konzumirati u manjim količinama. Preporučena dnevna doza je, primjerice, tri do četiri oraha ili pet do šest badema.

Bobičasto voće

Maline, kupine, ribizl, brusnice, borovnice i drugo bobičasto voće bogato je antioksidansima koji su glavni borci protiv slobodnih radikala. Slobodni radikali oštećuju membranu i stanice kože, dok ih antioksidansi i druge fitokemikalije štite. Konzumiranjem bobičastog voća smanjuje se rizik od oštećenja kože te pruža zaštita od preranog starenja. Borovnice se smatraju najvećim izvorom antioksidansa koji zbog svog djelovanja imaju anti-age učinak.

Maslinovo ulje

Antioksidansi u maslinovom ulju pomažu u usporavanju procesa starenja, dok vitamin E štiti kožu od UV zraka. Osim toga, maslinovo ulje je bogato mononezasićenom oleinskom kiselinom koja pomaže koži da se dubinski hidratizira i prevenira nastanak akni. Najbolje je konzumirati sirovo djevičansko maslinovo ulje, primjerice dodavanjem u salate, kako bi njegovo blagotvorno djelovanje bilo još izraženije.

Facebook komentari

You may also like

Comments

Leave a reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *