Osnovana 1889. godine u Parizu od strane Jeanne Lanvin, treća najstarija francuska modna kuća, koja još uvijek važi za jedno od naprofinjeninjih luksuznih imena modne scene, oživjela je svoje modele iz prošlog stoljeća potpuno savremenim izgledom.
Originalna inicijativa nastala je u čast proslave 130. rođendana, a obljetnicu prati i posebno osmišljena capsule kolekcija, kao i izložba u Šangaju.
Kreativni direktor Bruno Sialelli, koji je na čelo kuće došao početkom 2019. godine, odao je počast Lanvin korijenima i izbacio slavljeničku capsule kolekciju koja slavi neke od originalnih kreacija Jeanne Lanvin nastale između 1920. i 1936. godine.
Komadi su u rasponu od majica s printom do romantičnih haljina i posebno dizajniranih torbi, a Sialelli je kolekciji podario dozu modernog, pritom koristeći stari Lanvin logo koji je ustvari bio svojeručni potpis Jeanne Lanvin.
Modeli kampanje su Xiao Wen Ju i Jean Campbell i pojavljuju se na fotografijama koje je snimio Hugo Comte.
Svaki komad iz capsule kolekcije je limitiran na 18 ili manje primjeraka i to ih zapravo čini pravim kolekcionarskim primjercima koji će se naći u ormarima samo istinskih ljubitelja ove modne kuće.
Svaki komad iz kolekcije će biti numerisan i dolazit će u paru s fotografijom originalnog dizajna.