Beauty

L’Occitane misija za budućnost – recikliranje dostupno svima

0
Plastika u morima, arhivska fotografija - Anadolu Agency )

Od kopna, do mora, plastika svakim danom sve više i više uništva prirodu.

Zabilježeno je da su ljudi u posljednjih deset godina proizveli više plastike nego u prethodnih sto godina.

To su svakako šokantni podaci, uzevši u obzir i dodatnu činjenicu da preko 12 miliona tona plastike godišnje završi u okeanima širom planete.

Jedan od glavnih razloga za to jeste činjenica da se samo 9% proizvedene plastike reciklira.  Taj podatak ostavlja višak od  šokantnih 91%, od kojih se 12% spali, a 79% završi na različitim odlagalištima, zagađujući tako različite ekosisteme.

Poznavajući sve katastrofalne posljedice koje konzumerizam ima na planetu, pitanje se postavlja zašto više kompanija i brendova ne čini nešto kako bi se to zaustavilo?

Srećom, pojedini veliki brendovi su na vrijeme prepoznali važnost očuvanja prirode, a popisu se sada pridružila i francuska linija prirodne kozmetike L'Occitaine. Vodeći se održivom praksom u industriji ljepote, L'Occitaine je objavio svoje ciljeve za period od narednih pet godina. Do 2025. godine, plan je da se 100% njihovih boca i plastičnih posuda počne izrađivati od reciklirane plastike i da sve L'Occitaine prodavnice na svijetu imaju Terra Cyce usluge recikliranja. Do 2020. godine, oni za cilj imaju da sačuvaju najmanje 170 tona plastike svake godine i tako smanje njenu potrošnju za 10%. Da ova francuska kuća već aktivno radi na ispunjavaju datog obećanja, govori i činjenica da su u peridu od 2008. do 2019. godine već drastično smajili potrošnju plastike za nevjerovatnih 22%, zahvaljujući tome što rade sa recikliranom plastikom i eko posudama koje se mogu ponovo puniti.

Prvi put predstavljene 2008. godine, njihove eko posude bile su ispred svog vremena. Iz L'Occitainea su još tada shvatili negativne posljedice plastičnog zagađenja i u skladi s tim osmislili sistem kojim bi taj problem barem djelimično zaustavili. S ciljem stvaranja kružne ekonomije, to znači da je većina korištenih materijala imala drugi život uz istovremeno podsticanje ljudi na recikliranje, a sa 30% njihovih trgovina koje trenutno pružaju usluge recikliranja, već su na putu ka uspjehu.

Trenutno petnaest njegovih proizvoda dostupno je  u ekološkim dopunama što znači da koriste do 90% manje materijala od originalnih spremnika u kojima su bili smješteni njihovi proivodi. S ostalim projektima u izradi, uključujući projekte posvećene rješavanju problema globalnog plastičnog zagađenja, nadamo se da će se više brendova odvažiti na isti korak.

Facebook komentari

Sjajan start Bašića na US Openu

Previous article

Robben dozvolio Coutinhu da obuče „desetku“

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

More in Beauty