Beauty

L’Occitane misija za budućnost – recikliranje dostupno svima

0
L’Occitane misija za budućnost – recikliranje dostupno svima, Life.ba
Plastika u morima, arhivska fotografija - Anadolu Agency )

Od kopna, do mora, plastika svakim danom sve više i više uništva prirodu.

Zabilježeno je da su ljudi u posljednjih deset godina proizveli više plastike nego u prethodnih sto godina.

To su svakako šokantni podaci, uzevši u obzir i dodatnu činjenicu da preko 12 miliona tona plastike godišnje završi u okeanima širom planete.

Jedan od glavnih razloga za to jeste činjenica da se samo 9% proizvedene plastike reciklira.  Taj podatak ostavlja višak od  šokantnih 91%, od kojih se 12% spali, a 79% završi na različitim odlagalištima, zagađujući tako različite ekosisteme.

Poznavajući sve katastrofalne posljedice koje konzumerizam ima na planetu, pitanje se postavlja zašto više kompanija i brendova ne čini nešto kako bi se to zaustavilo?

Srećom, pojedini veliki brendovi su na vrijeme prepoznali važnost očuvanja prirode, a popisu se sada pridružila i francuska linija prirodne kozmetike L’Occitaine. Vodeći se održivom praksom u industriji ljepote, L’Occitaine je objavio svoje ciljeve za period od narednih pet godina. Do 2025. godine, plan je da se 100% njihovih boca i plastičnih posuda počne izrađivati od reciklirane plastike i da sve L’Occitaine prodavnice na svijetu imaju Terra Cyce usluge recikliranja. Do 2020. godine, oni za cilj imaju da sačuvaju najmanje 170 tona plastike svake godine i tako smanje njenu potrošnju za 10%. Da ova francuska kuća već aktivno radi na ispunjavaju datog obećanja, govori i činjenica da su u peridu od 2008. do 2019. godine već drastično smajili potrošnju plastike za nevjerovatnih 22%, zahvaljujući tome što rade sa recikliranom plastikom i eko posudama koje se mogu ponovo puniti.

Prvi put predstavljene 2008. godine, njihove eko posude bile su ispred svog vremena. Iz L’Occitainea su još tada shvatili negativne posljedice plastičnog zagađenja i u skladi s tim osmislili sistem kojim bi taj problem barem djelimično zaustavili. S ciljem stvaranja kružne ekonomije, to znači da je većina korištenih materijala imala drugi život uz istovremeno podsticanje ljudi na recikliranje, a sa 30% njihovih trgovina koje trenutno pružaju usluge recikliranja, već su na putu ka uspjehu.

Trenutno petnaest njegovih proizvoda dostupno je  u ekološkim dopunama što znači da koriste do 90% manje materijala od originalnih spremnika u kojima su bili smješteni njihovi proivodi. S ostalim projektima u izradi, uključujući projekte posvećene rješavanju problema globalnog plastičnog zagađenja, nadamo se da će se više brendova odvažiti na isti korak.

https://www.instagram.com/p/B0TjHaoAC73/


Comments

Leave a reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

You may also like