Pop ikona Madonna, koja diktira trendove šminkanja još od 80-ih, kada je osvojila planetu video spotovima Like A Virgin i Papa Don’t Preach napokon će dobiti svoju vlastitu kolekciju šminke.
Madonna je 2014. godine lansirala vlastitu luksuznu liniju za njegu kože nazvanu MDNA, a bilo je samo pitanje vremena kada će svoje ime staviti i na liniju dekorativne kozmetike.
U saradnjii se sa američkim brendom Too Faced, Madonna će krasiti dva LE make-up seta, oba inspirirana Madonninim izgledom sa njene dugo očekivane Madame X turneje.
https://www.instagram.com/p/B2VcWcKBhDT/
Na svom instagram profilu, osnivač Jerrod Blandino napisao je – „Izuzetno sam uzbuđen što napokon mogu otkriti da smo Madona i ja stvorili dva izvanredna seta šminke na osnovu njezina dva ikonična izgleda sa nadolazeće #madamextour.“
Set broj 1, nazvan Medellin Set, sastoji se od rubin crvene nijanse Too Faced Matte Liquified Long Wear ruža, palete sa sjenilima u rasponu od mat breskve do crveno svjetlucavih i baby ružičastog rumenila. U kompletu se nalazi i Damn Girl! maskara i Better Than Sex tuš za oči.
Set 2, nazvan I Rise (u čast najavnog singla sa njenog novog albuma) dolazi u istom formatu kao i prvi set, ali u zagasito ružičastim i zlatno ružičastim nijansama.
https://www.instagram.com/p/B2WUii8i5JR/
Oba seta će se prodavati po cijeni od 75 američkih dolara, a za početak će biti dostupni samo u Madame X pop-up shopu u New Yorku do kraja sedmice, a potom će pratiti određene datume turneje i mjesta gdje i kada će biti dostupni.