Rihanna je predstavila novu kolekciju svog branda Fenty pod nazivom City Bloom, inspirisanu svakodnevnim stilom jakih žena, koja će unijeti dašak svježine za predstojeću zimu.
Reklamna kampanja koju je radio japanski fotograf Katsu Naito prikazuje jednostavne duskerice i tajice uparene sa naglašenim komadima poput predimenzioniranih kaputa i debelih čizama do listova.
Kolekcija uključuje i vunene parke, lakirane kapute sa ovčijim krznom i bajkerske jakne. Digitalizirani cvjetni print predstavljen je na mini haljinama i tajicama u bojama “matcha” i “iced rose”. U kampanji su također predstavljeni i komadi nakita iz Fenty Cameo kolekcije, pažljivo stilizovane uz haljine iz nove kolekcije.
Čitava kolekcija je rađena u neutralnim nijansama, a modeli su pozirali u napuštenoj ulici među drvećem.
Komadi iz Fenty City Bloom kolekcije koštat će od 240 do 3,660 američkih dolara, a već sada su dostupni na zvaničnoj web stranici Fenty, dok će kasnije biti dostupni i u nekim drugim prodavnicama.