BeautyModa

Stvarni pariški ljubavnici zvijezde najnovije Balenciaga kampanje

0

Nova kampanja modne kuće Balenciaga inspirisana stvarnim ljubavnim parovima i Parizom.

Kreativni direktor Demna Gvasalia predstavio je novu kampanju za jesen/zimu 2019. za modnu kuću Balenciaga,  a na fotografijama koje su snimljene u Parizu mogu se vidjeti parovi svih seksualnih opredjeljenja i rasa koji su partneri i u stvarnom životu dok razmjenjuju nježnosti.

Iako ovakav koncept nije nešto na što smo navikli od brenda Balenciaga, sudeći po reakcijama javnosti, kampanja je pun pogodak i do sada je pobrala samo pozitivne kritike.

Fotografije su djelo pariškog fotografa i kreativca Greg Fincka, u svijetu poznatog po fotografisanju vjenčanja, a ovo je prvi put da se našao kao autor fotografija brenda visoke mode.

LIFE:  Starite sporo i pametno uz ovih nekoliko savjeta

Fotografije prikazuju parove u svakodnevnim životnim situacijama, na romantični i pomalo klišeiziram lokacijama. Kampanju prati i video koji prikazuje parove kako razgovaraju o svojim odnosima.

Odjeća i detalji su u prepoznatljuvom duhu brenda, pa tako možemo vidjeti predimenzionirane jakne sa Balenciaga logom, široke kapute i hlače, velike torbe i jarke boje.

 

Naglasak cjelokupne kampanje leži u međusobnoj interakciji između modela, a o kakvom se točno odnosu radi, ostaje da sami prosudimo.

U nastavku pogledajte video Ed Fornielesa.

Facebook komentari


Japanski gigant na poslovnim mukama: Nissan zatvara 12.500 radnih mjesta i smanjuje proizvodnju

Previous article

SFF: U sklopu ovogodišnjeg Kinoscope programa bit će prikazano 16 filmova

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

More in Beauty