Nova kampanja modne kuće Balenciaga inspirisana stvarnim ljubavnim parovima i Parizom.
Kreativni direktor Demna Gvasalia predstavio je novu kampanju za jesen/zimu 2019. za modnu kuću Balenciaga, a na fotografijama koje su snimljene u Parizu mogu se vidjeti parovi svih seksualnih opredjeljenja i rasa koji su partneri i u stvarnom životu dok razmjenjuju nježnosti.
Iako ovakav koncept nije nešto na što smo navikli od brenda Balenciaga, sudeći po reakcijama javnosti, kampanja je pun pogodak i do sada je pobrala samo pozitivne kritike.
Fotografije su djelo pariškog fotografa i kreativca Greg Fincka, u svijetu poznatog po fotografisanju vjenčanja, a ovo je prvi put da se našao kao autor fotografija brenda visoke mode.
Fotografije prikazuju parove u svakodnevnim životnim situacijama, na romantični i pomalo klišeiziram lokacijama. Kampanju prati i video koji prikazuje parove kako razgovaraju o svojim odnosima.
Odjeća i detalji su u prepoznatljuvom duhu brenda, pa tako možemo vidjeti predimenzionirane jakne sa Balenciaga logom, široke kapute i hlače, velike torbe i jarke boje.
Naglasak cjelokupne kampanje leži u međusobnoj interakciji između modela, a o kakvom se točno odnosu radi, ostaje da sami prosudimo.
U nastavku pogledajte video Ed Fornielesa.