Punih 39 godia niko nije uspio doći do pobjede na utrci za veliku nagradu Britanije a da je startao van prvih 5 pozicija, a upravo je to danas uspio Hamilton koji je startao sa 6. pozicije. Tu je i nekoliko vrlo zanimljivih detalja vezanih za ovu pobjedu. Ovo je njegova druga pobjede u Britaniji i obje su se desile na isti datum: 6. Jula. Samo ovaj puta se poklopilo da se utrka u Silverstone vozi na isti datum, i oba puta je upravo Hamilton pobijedio.
Ovo mu je 5. pobjeda sezone, čime je izjednačio najveći broj pobjeda u karijeri u jednoj sezoni. Ranije mu je to uspjelo 2008. godine, kada je prvi put osvojio pobjedu na istoj ovoj stazi.
Rosberg, koji je vodio skoro pola utrke, morao je odustati zbog kvara na mjenjaču, čim je dao priliku Hamiltonu da mu se u poretku vozača približi sada na samo 4 boda.
Trka je bila prekinuta nakon samo 2 kruga, kada je Raikkonen izletio sa staze i oštetio zaštitnu ogradu. Finac je preširoko ušao u zavoj i pri povratku je prešao preko rupe u travi van staze, nakon čega je njegov bolid poskočio pri povratku na stazu, što je dovelo do pucanja ovjesa, pa je Raikkonen bio samo putnik u bolidu Ferrarija. Nakon silovitog udarca u zaštitnu ogradu, bolid se vratio na stazu, prepriječivši put drugim vozačima.
Massa je odlično reagovao i izbjegao direktan udarac u kokpit Ferrarija, ali nije mogao i u potpunosti izbjeći oštećenja na bolidu, pa je i njegova utrka bila završena. Njegov kolega u timu, Bottas, ipak je uspio doći do podijuma i drugi pozicije, što je njegova najbolji rezultat karijere, ali i 299. podijum za Williams. Sljedeći put kad se neko iz Williamsa popne na podijum to će biti tačno 300. podijum za legendarni tim.
Zbog oštećenja zaštitne ograde, utrka je bila zaustavljena, sve dok redari nisu u potpunosti popravili ogradu, nakon čega je uslijedio ponovljeni start. Prekid je trajao tačno jedan sat.
Osim ovog incidenta, velika borba, doslovno za svaki milimetar staze se vodila između Vettela i Alonsa za 5. poziciju. Na kraju, kao pobjednik je izašao Vettel, ali i jedan i drugi su se potom žalili putem radio veze: Vettel se žalio da ga je Alonso gura van staze, a Alonso da ga je Vettel pretekao van staze, te da bi trebao vratiti 5. poziciju.
Drugi vozač Red Bull Racing ekipe, ako se Ricciardo danas može nazvati “drugi vozač ekipe”, u cilj je ušao kao treći. To je 7. put ove godine da je utrku završio bolje od “prvog” vozača ekipe Red Bull, od ukupno 9 održanih utrka.
Pos Driver Team/Car Time/Gap 1. Lewis Hamilton Mercedes 2h26m52.094s 2. Valtteri Bottas Williams-Mercedes +30.135s 3. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault +46.495s 4. Jenson Button McLaren-Mercedes +47.390s 5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault +53.864s 6. Fernando Alonso Ferrari +59.946s 7. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes +1m02.563s 8. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +1m28.692s 9. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault +1m29.340s 10. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault -1 lap 11. Sergio Perez Force India-Mercedes -1 lap 12. Romain Grosjean Lotus-Renault -1 lap 13. Adrian Sutil Sauber-Ferrari -1 lap 14. Jules Bianchi Marussia-Ferrari -1 lap 15. Kamui Kobayashi Caterham-Renault -2 laps 16. Max Chilton Marussia-Ferrari -2 laps 17. Pastor Maldonado Lotus-Renault -3 laps Retirements: Nico Rosberg Mercedes 28 laps Marcus Ericsson Caterham-Renault 11 laps Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 9 laps Felipe Massa Williams-Mercedes 1 laps Kimi Raikkonen Ferrari 0 laps
Drivers' championship Constructors' championship 1. Nico Rosberg 165 1. Mercedes 326 2. Lewis Hamilton 161 2. Red Bull-Renault 168 3. Daniel Ricciardo 98 3. Ferrari 106 4. Fernando Alonso 87 4. Williams-Mercedes 103 5. Valtteri Bottas 73 5. Force India-Mercedes 91 6. Sebastian Vettel 70 6. McLaren-Mercedes 90 7. Nico Hulkenberg 63 7. Toro Rosso-Renault 15 8. Jenson Button 55 8. Lotus-Renault 8 9. Kevin Magnussen 35 9. Marussia-Ferrari 2 10. Felipe Massa 30 10. Sauber-Ferrari 0 11. Sergio Perez 28 11. Caterham-Renault 0 12. Kimi Raikkonen 19 13. Jean-Eric Vergne 9 14. Romain Grosjean 8 15. Daniil Kvyat 6 16. Jules Bianchi 2