Gastro Life

[jedite sezonsko] Proljetne namirnice koje su sad najfinije i najzdravije

0

Stručnjaci ističu kako je najbolja prehrana ona sezonska. U vrijeme svog prirodnog dozrijevanja, namirnice su najfinije i najzdravije.

Zbog veće ponude također su i jeftinije pa se isplati voditi računa o sezoni pojedinih namirnica kako biste uštedjeli na njima. Provjerite koje su proljetne namirnice među najzdravijima i iskoristite njihovu sezonu.

Trešnje

U trešnjama se nalazi velika količina kalija, minerala koji pomaže u regulaciji krvnog tlaka. Kalij također iz organizma uklanja višak natrija koji osobe s visokim tlakom ionako moraju izbjegavati. Trešnje sadrže i tvari koje pomažu u prevenciji kardiovaskularnih bolesti te snižavanju lošeg kolesterola. Ublažavaju i simptome upalnih bolesti poput artritisa. Odlične su za ljude koji prakticiraju redovitu tjelovježbu jer općenito smanjuju upalne procese u tijelu i pomažu mišićima da se oporave nakon vježbanja.

View this post on Instagram

CILIEGIE! ⁣ Fotografia di @donnacrous⁣ Complimenti!!! ⁣ ⁣ (🇬🇧English below 👇) TEMA PER LA CHALLANGE DI MAGGIO É IL COLORE VERDE⁣ ⁣ USA #fotograficamentefoodstyle per le tue foto⁣ ⁣ SEGUI e TAGGA @fotograficamentefoodstyle⁣ le foto più belle saranno repostate su questa pagina⁣ ⁣ AGGIUNGI questa pagina ai tuoi PROFILI preferiti per rimanere sempre aggiornato⁣ ⁣ ⁣ **********************************⁣ ⁣ CHERRIES! ⁣ Credit @donnacrous⁣ Congrats!!! ⁣ ⁣ MONTHLY THEME of MAY IS A COLOUR: GREEN⁣ ⁣ USE #fotograficamentefoodstyle for your photos⁣ ⁣ FOLLOW and TAG @fotograficamentefoodstyle for a chance to be featured⁣ ⁣ ADD this page to your FAVORITE profile to stay up to date⁣

A post shared by L' eccellenza del Foodstyle (@fotograficamentefoodstyle) on

Cikla

Poznata je kao jedna od najzdravijih namirnica koje postoje na svijetu. Prije svega je korisna za osobe koje imaju problema s anemijom. Sadrži jako malo kalorija, a pritom je prepuna vlakana i dobrih proteina koji nam daju osjećaj sitosti te je zato poželjna namirnica na dijetalnom jelovniku. U sebi ima i tvari koje čiste jetru od toksina i stimuliraju njezin rad.

View this post on Instagram

Beetroot ready for roasting with rosemary dill and golden rapeseed @leckfordestate. The rapeseed fields are gloriously golden at the moment and seem to be filled with hares leaping up and down trying to tempt Ella into chasing them. She's hasn't a fat chance in hell catching them but it doesn't stop her trying. . . . #beetroot #rapeseed #localproduce #greatbritishfood #plantbasedfood #foodphotography #foodstyling #healthyeating #buzzfeast #gatherandfeast #lifeandthyme #myfood#surreyhills #foodwinewomen #beautifulfood #eatmoreveg #makeitdelicous #tastemade #healthygut #onmytable #thecookfeed #foodfluffer #hautescuisines #vegetarian #healthyveggies #beautifulfood #eatwellbewell #everydayfabulousfood #60daysofcreation #feedfeedathome

A post shared by Everydayfabulousfood (@everydayfabulousfood) on

Grašak

Ova zelena zrna toliko su malena, a toliko moćna. Grašak sadrži vitamin iz gotovo svih većih skupina poput vitamina A, B, C i K. Bogat je kalijem, magnezijem, željezom i manganom, a sadrži i znatno više proteina od drugog povrća pa je vrlo hranjiv. Zahvaljujući visokoj razini vlakana, grašak sprječava apsorpciju ugljikohidrata te regulira šećer u krvi.

Šparoge

LIFE:  (VIDEO) Zaboravite skupa mjesta na moru: U ovom gradu doručak je 1,5, a ručak 3,5 eura

U šparogama možete uživati bez zadrške jer sadrže vrlo malo kalorija. Bogate su prehrambenim vlaknima pa potiču rad probavnog sustava. Djeluju i kao diuretik zbog kombinacije aminokiselina i ostalih nutrijenata koje sadrže. Preporučuju se ljudima koji boluju od reumatskih bolesti jer olakšavaju probleme s oticanjem te sprječavaju zadržavanje vode u organizmu.

Kopriva

Za neke je ova biljka samo korov, a za one koji su upoznati s njezinim blagotvornim djelovanjem na organizam kopriva je pravo blago. Ona je odavno narodni lijek za razne zdravstvene probleme, a njezinu djelotvornost dokazali su i znanstvenici. Čaj od koprive poznati je diuretik i koristi se za probleme s urinarnim traktom. Kopriva pomaže kod anemije, a koristi se i za zaustavljanje krvarenja. Ima snažno antiupalno djelovanje. Prepuna je važnih nutrijenata, od minerala i vitamina do flavonoida i ostalih korisnih tvari. Prije konzumiranja potrebno ju je samo prokuhati kako bi se neutraliziralo djelovanje kiselina koje se nalaze u njoj.

View this post on Instagram

Urtiga-européia. De uso como alimento desde a antiguidade, é uma verdura muito nutritiva, rica em ferro, magnésio e em antioxidantes. No inverno ela hiberna, mas depois rebrota intensamente na primavera. . As folhas ficam uma delícia transformadas em pasta ou em pesto. Precisam ser branqueadas antes, porque a fervura ajuda a neutralizar a urticancia. . Se tiver urtiga por aí, coma-a, porque logo ela sairá de época. Essencial para a saúde gastrointestinal, para reforçar a imunidade. E porque é muito saborosa 🙂 . Outras urtigas brasileiras, do gênero Urera, Boehmeria e Laportea, também são comestíveis e também podem ser usadas. . Gênero: #urticadioica #ureracaracasana #ureraaurantiaca #laporteaaestuans #boehmeriacaudata . Mais sobre: #guilhermeranieriurtiga . #panc #plantasalimenticiasnaoconvencionais #matosdecomer #urtiga #nettle #agriculturaurbana #hortalicastradicionais #foraging #wildplants #ediblewildplants #

A post shared by matosdecomer (@matosdecomer) on

Bob

Ako volite grašak, nema sumnje da će vam se svidjeti i bob. Ova biljka iz porodice grahorica danas je slabo iskorištena u regionalnoj kuhinji, a to je prava šteta s obzirom na to koliko je fina i zdrava. Bob je bogat bjelančevinama, zdravim ugljikohidratima, mineralima i vlaknima pa zato ima visoku energetsku vrijednost te je vrlo zasitan. Sadrži i aminokiselinu koja sudjeluje u razvoju dopamina. Zato se preporučuje oboljelima od Parkinsonove bolesti jer je proizvodnja tog hormona u njihovom tijelu znatno smanjena.

https://www.instagram.com/p/B-u9XybJ4Tp/


Comments

Leave a reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

You may also like