Pampers i UNICEF su jučer u prostorijama trgovinskog centra Interex u Sarajevu, u sklopu kampanje „1 pakovanje = 1 vakcina“ označili pokretanje nove humanitarne inicijative.
Naime, kupci u Interexu će u narednom periodu imati priliku pokazati svoju humanost tako što će u specijalne kutije, postavljene pored svake kase, pokloniti kupljene Pampers proizvode koji će biti donirani domovima za nezbrinutu djecu.
Ovu zajedničku akciju Pampersa i Interexa je zvanično otvorio Enver Lugavić Kice koji je ovu priliku iskoristio da još jednom pozove građane da daju najbolje od sebe i pomognu u spašavanju života.
Podsjećamo, ambasadorica Pampers & UNICEF kampanje za BiH je Arduana Kurić koja je imala priliku da posjeti Afriku i uvjeri se koliko je život surov za djecu i njihove majke u nerazvijenim zemljama.
Za muzički ugođaj u Interexu je, osim Envera Lugavića Kiceta bio zadužen i mladi bend Muštuluk. Oni su, između ostalih izveli i zvaničnu pjesmu kampanje, koju je obradio poznati BH kantautor Al’Dino.
Humanitarna kampanja „1 pakovanje = 1 vakcina“ ima za cilj pružanje medicinske pomoći djeci u Africi i obezbjeđivanje potrebnih vakcina protiv tetanusa – oboljenja protiv kojeg se u razvijenim zemljama uspješno bori preko 70 godina.
Kupovinom jednog pakovanja Pampers pelena, donirate jednu vakcinu protiv tetanusa, i time direktno spašavate jedan ljudski život!