Kao izrazito inovativna marka automobila koja se čvrsto etablirala u Europi, Toyota sada ima sve pobjedničke karte, kaže Didier Leroy, novi predsjednik Toyota Motor Europe.
Više nego ikad, kvaliteta je danas Toyotin glavni prioritet. Kako će se Toyota uspjeti dokazati u tom pogledu?
Didier Leroy: “Toyota uvijek je usmjerena na kvalitetu. Ipak, prije godinu dana – nakon opoziva – odlučili smo postaviti naše standarde čak i veće. U svrhu ponovnog povećanja našeg liderstva na tržištu. Tako smo zaposlili oko 1.000 inženjera čija je danas jedina briga: kvalitet, pouzdanost i sigurnost naših novih modela. Osim toga, vrijeme razvoja za svaki model proširen je za četiri sedmice, tako da bismo mogli da sve dijelove i komponente stavimo na još strožije testove. Konačno, svakoj regiji je dodijeljen Glavni Direktor za Kvalitet, čiji je zadatak osigurati da se od kupaca i prodavača dobiju još brže povratne informacije koje dotavimo našim inženjerima. Ako prodavač ili distributer prijavi problem, naši stručnjaci za kvalitet će doći odmah i pronalaziti rješenje. Glavnu nagradu za kvalitet osvojili smo nedavno i to je dokaz da naš novi pristup definitivno radi. “
Toyota je također poznata po tome što ima niske ukupne troškove vlasništva, zahvaljujući trajnosti, pouzdanosti i potrošnji goriva.
Didier Leroy: “Ni ja nisam mogao bolje izreći ovu konstataciju U tom smislu, naši hibridni automobile su pobijediti sve ostale. Oni su doista super-ekonomični i dijelovi motora imaju čak i duži životni vijek. Hibridni automobili donijeti potpuno novi oblik prefinjenog užitka u vožnji: udobnost i praktičnost standardnih automatskih mjenjača čine vozača takvim da zaista žele voziti u čistiom električnim modu što je duže moguće. Jednostavnost korištenja čini više opušteni stil vožnje. A to će zauzvrat dovesti do smanjenja trošenja, manje kvarova i doista manje nesreća. “
Prema stručnjacima, hibridna tehnologija je najbolja zelena alternativa. Hoće li to još uvijek biti slučaj za petnaest godina?
Didier Leroy: “Drago mi je da ste mi postavili to pitanje. Danas je tri miliona hibridnih Toyota na cesti. To nam pruža sve veću riznicu znanja. Niko nema toliko iskustva s elektromotorima i baterijama kao Toyota. Budućnost nudi tri moguće tehnologije motora: postoji tradicionalna – sa unutrašnjim sagorjevanjem, električni motor, a tu je tehnologija gorivih ćelija na dohvat ruke. Naš hibridni koncept može se primijeniti na sva tri sistema. Kako bi se održala potrošnja goriva, a time i troškovi, unutar granica, metode poput regenerativnog kočenja primjenjivat će se sve više; tehnologija koja se koristi u našim hibridnim elektranama već duže vremena. Iako danas povezujemo električni motor sa konvencionalnim motorima s unutrašnjim sagorjevanjem, za nekoliko godina možemo to kombinovati sa sistemom gorivih ćelija. Hibridni koncept će uvijek pružiti dodatnu vrijednost. “
Nedavna istraživanja pokazuju da su 1 od 3 kupca razmatraju kupovinu električnih ili hibridnih vozila.
Didier Leroy: “Toyota je hibridnu tehnologiju, od niše, uzela za glavnu stvar. Do nedavno, hibridni automobili su bili vlasnicima izričita izjava. Sada, uz uvođenje Auris HSD to više nije tako snažan slučaj. U Njemačkoj, Auris HSD izabran je automobil budućnosti, jer je već danas dostupan na tržištu. Mi ne pokazujemo nerealne konceptne automobile koji nikada neće ići u proizvodnju: implementiramo našu najnoviju tehnologije odmah. Naši konkurenti u praksi rade uglavnom na smanjenju emisije CO2, ali to je samo jedan mali aspekt ekološke priče. Smanjenje CO2 ima utjecaj na klimu u kojoj će živjeti djeca naše djece. Naša hibridni automobili čine zrak čišći i danas, njihove NO× emisije su u potpunosti zanemarljive. “/, Jer oni rade gotovo bez NOx i čestica.
Što mogu očekivati naši čitatelji, kakav Toyotin novi dizajnerski jezik?
Didier Leroy: “velik posao! U posljednje vrijeme, naši Evropski dizajnerski centar u Nici je dobio glavnu ulogu u dizajnu svih novih modela. Iskustvo nam govori da je ono što se cijeni u Evropi danas ima tendenciju da sutra postane moda u cijelom svijetu sutra. Svaki novi model će imati uzbudljiv, strastven, visoko individualan i lako prepoznatljiv dizajn. Uskoro ćemo lansirati na tržište Sportski automobil – i izgled koji smo dali sa našim FT-86 II konceptom – postavit će smjer “.