HP je objavio da je pozicioniran kao lider u posljednjem Gartner Magic Quadrant izvještaju u segmentu mulfifunkcionalnih proizvoda i štampača. Gartner, vodeća firma u oblasti IT istraživanja I savjeta, objavljuje nezavisne izvještaje koji pozicioniraju ponuđače na osnovu njihovih sposobnosti za izvedbom i njihove cjelovite vizije.
Prema Gartner izvještaju, “softver, vertikalna rješenja i integracija servisa igraju najveću ulogu u procesu donošenja odluke o kupovini uredskih štampača i multifinkcionalnih proizvoda (MFP). Tradicionalne brzine tipičnih uredskih štampanja su zamjenjenje hardverskom mogućnošću da se integrišu i razviju softverske aplikacije koje ih povezuju sa kompanijinim sistemom upravljanja dokumentima. Mogućnost nadzor procesa sa udaljenosti je postala istinski faktor diferencijacije.
Nedavno je HP predstavio rješenja koja, pored toga što nude poboljšanja weba, mobilne i sigurnosne tehnologije, također, nude korisnicima nove načine štampanja i upravljanja podacima. Počevši od web-omogućenog štampača koji omogućava korisnicima da štampaju od bilo gdje bez računara, pa do e-Print rješenja, koji omogućava korisnicima da štampaju sa Blackberry uređaja, HP pokazuje viziju usmjerenu ka mijenjanju tržišta.
Prema Gartner izvještaju, “tradicionalni uredski multifunkcionalni proizvod je neophodna alatka za većinu uredskih okruženja… i većina današnjih MFP se mogu nazvati pametni uređajima, jer se mogu koristiti za pohranjivanje podataka sa papira direktno u kompaniju arhivu, u ERP i sisteme za upravljanje dokumentima.
Sa HP Open Extensibility Platform, dokumenti mogu jednostavno biti transformirani u digitalne forme ili na papiru, ovisno od potrebe korisnika.
“Nastavljamo sa značajnim investiranjem u naše multifunkcionalne proizvode kako bismo isporučili najbolje za naše korisnike”, riječi su Ron Coughlin, starijeg potpredsjednika odjela za LaserJet Enterprise Solutions, unutar Imaging and Printing Group, pri HP-u. “Činjenica da vodeće analitičke kuće iz godine u godinu odaju priznanje HP-u, odražava našu fokusiranost i beskrajnu posvečenost zadovoljavanju rastućih i jedinstvenih kupčevih potreba.”