Life news

Svakodnevno konzumiranje sira može imati negativne posljedice za vašu težinu

0
Svakodnevno konzumiranje sira može imati negativne posljedice za vašu težinu, Life.ba

Sir stavljate posvuda. Nalazi se na vašoj tjestenini, u vašem omletu, gurnut u sendvič, a može se čak i posipati po vašim salatama.

Budući da postoji toliko mnogo vrsta sireva koje možete izabrati, lako je ubaciti krišku, izmrviti, posipati ili isjeckati u jela tokom dana – svaki dan. Iako sir ima dobre i loše ocjene što se tiče vašeg zdravlja, ako želite da smršavite, možda se pitate šta bi mliječni proizvod mogao učiniti vašem struku.

Prema jednom od registrovanih dijetetičara Lisi Young, autorici Finally Full, Finally Slim i The Portion Teller Planu, sir može imati i pozitivan i negativan utjecaj na vaš struk.

“Sir može biti i dobar za vaš struk ili loš, ovisno o tome kako ga uključite u svoju ishranu”, objašnjava dr. Young.

Kada govorimo o pozitivnim stvarima, sir vam može pružiti dvije prednosti: proteine ​​i pomoć u gubitku težine.

“Za pozitivu, sir je dobar izvor proteina koji vam pomaže da ostanete siti, a ako pazite na težinu djelimočno obrani je najbolji”, kaže dr. Young.

Proteini se probavljaju duže nego ugljikohidrati, tako da se duže zadržavaju u vašem želucu, čineći da se osjećate sitim tokom dužeg vremenskog perioda.

Ako tražite sir bogat proteinima, probajte nemasni svježi sir. Prema američkom Ministarstvu poljoprivrede, jedna šoljica sadrži oko 24 grama proteina. To je odlična opcija za doručak ili užinu tokom dana.

LIFE:  (VIDEO) Sukob navijača Zrinjskog sa policijom, 25 uhapšenih Ultrasa

Ako tražite djelomično obran, djelomično obran dolazi sa oko 20 grama proteina po šoljici. Inače, Young predlaže dodavanje komad sira u salatu. Ili, na krišku tosta.

Međutim, previše sira može izazvati suprotan efekat.

“Kao nedostatak, kalorije u siru se brzo zbrajaju, pa pazite na svoju porciju i držite se jedne do dvije”, kaže dr. Young.

Sir može debljati kada bezumno grickate sir i jedete krišku za kriškom. Nadalje, u studiji objavljenoj u časopisu Nutrients, pokazalo se da prekomjerna količina mliječnih proizvoda, uključujući sir, povećava tjelesnu težinu kod odraslih u dobi od 18 do 50 godina.

Young također predlaže da ne dodajete sir u svoj obrok kada jedete drugu hranu bogatu proteinima.

“Na primjer, preskočite sir na hamburgeru ili sendviču od piletine. Također, ako jedete salatu s jajima i grahom, tada preskočite sir”, predlaže ona.


Comments

Leave a reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

You may also like