Life

Diskonektujte se – noć je najvažnije doba dana za digitalnu pauzu

0
Ilustracija

Odlazak na spavanje može biti period kada je najteže da se u potpunosti isključimo i smirimo.

Čak i u trenucima iscrpljenosti, mnogi od nas i dalje posežu za svojim telefonima i laptopima, ne razmišljajući o tome koliko nas ova praksa zapravo forsira i spriječava da dobijemo odmor kakav zaslužujemo.

Sve to može stvoriti negativan uticaj na našu svakodnevnicu, kvalitet života, a ima i negativan učinak na naše ponašanje i raspoloženje.

Korištenje tehnologije prije spavanja može biti primamljivo, ali potpuno isključivanje može biti itekako veliki izazov na kraju dana. Ipak, primjenom nekoliko jednostavnih strategija, evo na koji način ćete osigurati laku noć.

  1. Zamijenite naviku čitanja digitalnog na printanom

Posudite knjigu iz biblioteke ili se pretplatite na omiljeni časopis i ostavite ih pored vašeg kreveta. Svake večeri kada krenete na spavanje, priuštite si barem 15 minuta da pročitate određeni tekst ili poglavlje. Nakon čitanja, provedite pet minuta vježbajući Anuloma Viloma, tehniku dubokog disanje kroz nos. Držite desnu nosnicu palcem i udišite kroz lijevu nosnicu pet sekundi. Nakon toga, držite lijevu nosnicu pet sekundi i zadržite dah, a zatim izdahnite kroz desnu nosnicu. Ova vježba se sastoji od udisanja kroz lijevu nosnicu, zadržavanja daha i izdisaja kroz desnu nosnicu. Ponovite ovo 10 puta (pet puta u svakoj nosnici). Naizmjenično disanje harmonizira cijeli živčani sistem i uravnotežuje aktivnost obje hemisfere mozga.

  1. Sakrijte uređaje koji emituju elektro frekvencije
LIFE:  Video: Bistrička stanica vraća se građanima Sarajeva

U našim domovima smo stalno izloženi tehnologiji, a svi uređaji emituju elektro frekvencije. U 2011. godini Međunarodna agencija za istraživanje raka Svjetske zdravstvene organizacije klasificirala je mobitele i bežično zračenje kao “kancerogeno za ljude klase 2B” na osnovu istraživanja koje je pokazalo da dugoročni korisnici mobitela imaju višu stopu raka mozga. Naravno, u današnjem vremenu potpuno odsustvo tehnologije je nemoguće, ali s vremena na vrijeme poduzmite vlastite mjere predostrožnosti na temelju onoga što stručnjaci preporučuju. Jedna od mogućnosti jeste ta da ograničite prisustvo digitalnih uređaja, a idealno bi bilo da ih u potpunosti prestanete koristiti sat vremena prije spavanja. Fizički uklonite uređaje iz svoje sobe ili, ako to nije opcija, onda pokušajte stvoriti okruženje koje je smirujuće, a ne podsticajno, poput solne lampe pored kreveta umjesto telefona. Difuzna esencijalna ulja poput lavande i vetivera također su sjajni dodaci koji će vam pomoći da se opustite.

  1. Pronađite stvari koje će vas opustiti kod kuće

Zapalite mirisnu svijeću, napunite kadu toplom vodom i odmorite se na kraju dana bez besciljnog listanja po vijestima. Danas postoji bezbroj proizvoda koji pojačavaju umirujući ambijent, što će vam svakako dobro doći za vrijeme “digitalnog detoxa”. Vrlo je bitno pronaći ravnotežu u životu, posebno usred haotičnih rasporeda kojim smo vrlo često izloženi.

Facebook komentari


Osim: U prvom poluvremenu smo djelovali ‘mrtvo’ na terenu

Previous article

Messi: Ne želim biti vezan doživotnim ugovorom za Barcelonu

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

More in Life