BusinessLife

Twitter se izvinio korisnicima: Greškom korišteni privatni podaci u reklamama

0

Platforma društvene mreže Twitter uputila je izvinjenje svojim korisnicima navodeći da su informacije o mail adresama i brojevima telefona njihovih korisnika slučajno korištene u uslugama reklamiranja, javlja Anadolu Agency (AA).

Kako je navedeno iz Twittera, informacije koje korisnici navedu u sistemu radi sigurnosti njihovog računa, slučajno su korištene u uslugama kompanije za reklamiranje “Tailored Audiences” i “Partner Audiences”.

“Ovo je bila pogreška. Izvinjavamo se zbog toga”, navedeno je u saopćenju.

Navodi se također kako nije poznato koliki je broj korisnika čiji su podaci greškom podijeljeni, no kako bi sve bilo transparentno o ovom slučaju obaviješteni su svi korisnici.

LIFE:  Almir Agić, prvak BiH u radioamaterizmu: Najveća satisfakcija mi je da djeca zavole radioamaterstvo

Naglašeno je da se lični podaci na bilo koji način ne dijele s partnerima i trećim osobama. Podvučeno je da je ovaj problem otkriven 17. septembra te da se telefonski i mail podaci korisnika u tom periodu nisu koristili u uslugama rekamiranja.

Još jednom je upućeno izvinjenje te je naglašeno kako su poduzete sve mjere da ne dođe do slične situacije.

Facebook komentari

Globalno zagrijavanje: Tokom ljeta oboreno skoro 400 temperaturnih rekorda

Previous article

Igra u sjajnoj formi: Hoće li Armin Hodžić zamijeniti Edina Džeku u vrhu napada?

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

More in Business