LifeLife newsModa

Ususret Valentinovu: Remake haljine „Don’t break my heart“

0

Ususret prazniku zaljubljenih, Valentinovu, kretivni studio „Smilelove“ predstvalja novitet. Riječ je o remakeu haljine „Don’t break my heart“ koja je inače, tokom ljetnih sezona posljednje dvije godine, bila najprodavaniji proizvod brenda „Smilelove“. Za potrebe kreiranja novog izgleda prepoznatljivog bestselera, kretivni studio „Smilelove“ angažovao je modnog dizajnera Milana Senića, dobro poznato ime bh. modne scene. Eksluzivitet ove priče leži u činjenici da se po prvi put ovaj bh. dizajner predstavlja u kolaboraciji sa drugim bh. brendom.

Ususret Valentinovu: Remake haljine „Don’t break my heart“, Life.ba

„Naziv haljine „Don’t braek my heart“ je nastao u svrhu skretanja pažnje na međuljudske odnose koji su često sve drugo osim iskreni, lijepi i nježni. On je poziv na odgovornost prema sebi i drugima. Kod kreiranja proizvoda prvenstveno dajem akcenat na pričanje priče, odnosno slanje određene poruke, a u ovom slučaju je to razumijevanje fenomena ljubavi u njenoj cjelovitosti. Ljubav nije „holivudski film“, iako ponekad može da liči na to. Ona se ne dokazje kroz žrtvu. Nastaje u nama samima, u ljubavi prema vlastitom postojanju i osjećaju vrijednosti, i ona kao takva se prelijeva u sva bića oko nas“, sa nama svoje razmišljanje podijelila je Elma Smajlović,  dizajnerica brenda Smilelove.

Ususret Valentinovu: Remake haljine „Don’t break my heart“, Life.ba

„Ljubav, kao univerzalna tema, pokretač je inspiracije i stvaralaštva svakom umjetniku, pa tako i meni. Svako od nas se našao u situaciji da nam je srce bilo „slomljeno“ te smo morali tražiti načine kako da ga ponovno „sastavimo“. Upravo ova misao mi je poslužila kao inicijacija za kreiranje novog modela haljine „Don’t break my heart““, otkriva Milan Senić, modni dizajner koji koristi dekonstrukciju kao način kretivnog izražavanja, koja podrazumjeva rastavljanje na gradivne djelove i ponovno sastavljanje, čime se stvaraju nova i inovativna rješenja.

LIFE:  Istraživanje: Vakcine Pfizer/BioNTech i Moderna efikasne kod trudnica i dojilja

„Tako sam i u ovom kreativnom zadatku primjenio isti princip. Dijelovi starih polomljenih srca sastavljeni su središnjim šavom u novu vizuelnu i funkcionalnu cjelinu.  Na taj način dobili smo novo srce koje ima zadatak i poruku da nas podsjeti da se  pobrinemo što bolje za otkucaje svog srca, kao i za savršeni ritam koji nas prati“, dodaje Senić.

Kako ističu iz kreativnog studija, ovim i sličnim projektima brend „Smilelove“ uključuje autore iz različitih područja kretivnih djelatnosti, a ova saradnja samo je jedna od mnogih koje imaju u planu.

Ususret Valentinovu: Remake haljine „Don’t break my heart“, Life.ba

Svoj primejrak haljine „Don’t break my heart“ možete poručiti putem Instagram i Facebook stranice „Smilelove“, kao i u studiju koji se nalazi u ulici Kralja Tvrtka 13 u Sarajevu.

Photo: Hamza Kulenović

Model: Elvira Zornić

 

Comments

Leave a reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

You may also like