Facebook razvija umjetnu inteligenciju koja će korisnicima nuditi modne savjete

- Advertisement -

Društvena online platforma koja je za cilj imala da stvori globalnu zajednicu korisnika objedinjenu sličnim interesima i kontaktima sada svojim korisnicima želi pomoći da poboljšaju svoje modne vještine i znanje.

Facebook je nedavno objavio vijest da gradi sistem umjetne inteligencije po imenu AI koji će nuditi modne savjete i pomaći korinicima da promijene odjeću kako bi bili „moderniji“.

Tehnologija pod nazivom Fashion +++ koristit će neuronsku mrežu dubokih slika kako bi identificirala odjeću i ponudila suptilne izmjene onoga što korisnik treba ukloniti, dodati ili zamijeniti.

„Sistem će moći preporučiti načine prilagođavanja odjeće, poput utrpavanja košulje ili zavrtanja rukava“, objašnjavaju iz Facebooka.

Ono što je svakako pozitivno jeste činjenica da će se sistem fokusirati  na održivost, pa će tako svojim savjetima korisnike savjetovati kako da na trendy način iskoriste komade odjeće koje već imaju, umjesto što će sugerirati da trebaju kupiti nešto novo.

„Fashion +++ će se posebno fokusirati na minimalno uređivanje, sugerirajući prilagođavane koje je realnije i praktičnije od kupovine potpuno nove odjeće“, stoji u objašnjenu iz Facebooka.

Ipak, mišljenja su podijeljena kada je riječ o novoj Facebook tehnologiji. Daisy Murray, novinarka ELLE UK, vidi prednosti Facebook +++ kada je rijeć o kolišu i samopoštovanje potrošača, ali je skeptična po pitanju njegovih savjeta.

„Svi znamo za nagon za stalnom kupovinom, umjesto da se igramo s odjevnim komadima koje već imamo u našim ormarima. To zaista šteti planeti“, kazala je ona. „Svako zaslužuje da se osjeća samopouzdano i osnaženo u onome što nosi kad izlazi iz kuće. Bilo koji napori da se pomogne ljudima da se osjećaju tako je fantastična stvar. Moja jedina briga su potencijalna ograničenja koja sa sobom donosi AI – lični stil se ne može naučiti. Praktični savjet ovdje ili tamo je odličan, ali ne želimo izgledati homogenizirano. Samo osoba može donijeti svoju ličnost onome što nosi.“

Novosti o najnovijem Facebookovom tehnološkom poduhvatu stižu usred sve većeg usvajanja tehnologije u modnoj industriji. U posljednjih nekoliko godina, Tommy Hilfiger je izbacio solarnu jaknu za punjenje telefona, a Net-A-Porter je eksperimentirao sa tehnologijom koja skenira vaše podatke radi podataka o nadolazećim događajima i tako kroji modne prijedloge. U međuvremenu, digitalni supermodeli najavljuju kampanje za Balmain i Ellesse, a digitalne kolekcije nošene među influencerima na Instagramu sve više postaju norma, a ne anomalija.

Čine se kako je budućnost mode službeno ovdje.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Stigla je Keune revolucija u njezi obojene kose

Svjetski kozmetički brend za profesionalnu njegu kose Keune Haircosmetics...

Jedna od najljepših glumica preminula u 32. godini

Poznata indijska glumica i manekenka Poonam Pandey preminula je...

Ljekovita svojstva nevena

Neven je biljka koja pripada porodici tratinčica, a koristi...