Kapsula kolekcija Giuseppe x Jennifer uključuje šest modela, od tenisica na petu, preko visokih gladijatorica, do klasičnih sandala na petu.
Latino diva Jennifer Lopez na tržište je izbacila dugo planiranu kolekciju ženskih cipela, čiju je reklamnu kampanju snimila sama kao zaštitno lice iste. Radi se o prvoj suradnju dizajnera Giuseppea Zanottija i pjevačice, koja je obožavateljica njegovog rada već duži niz godina i često nosi Zanotti cipele.
Lopez je za sve ljubitelje štikli pripremila različite izazovne modele za proljeće-ljeto, a cijene se kreću od 59 do 189 dolara.
„Giuseppe i ja kreirali smo super-modernu, ženstvenu kolekciju ubojitih štikli, seksi ravnih cipela i nekonvencionalnih tenisica. A kao što ste to mogli očekivati, sve je ‘začinjeno’ dozom šljokica“, rekla je Jennifer u službenoj izjavi brenda.
Svaki par obuće dolazi u različitim bojama, od pastelnih do klasične crne, ali i materijalima, kao što su zmijska koža i antilop.
Cipele su dostupne u svim DSW trgovinama kao i na njihovim online prodajnim kanalima.
„Doma sam i na sigurnom, ali evo nešto što bi vas u ovoj cijeloj situaciji moglo razveseliti. Jako sam ponosna na svoju novu kolekciju obuće“, napisala je Lopez u objavi na Instagramu.
https://www.instagram.com/p/B9zXwO7JZKm/
https://www.instagram.com/p/B9uU_pQpcwx/
https://www.instagram.com/p/B9zJW4uA7Yb/