Moda

Kanye West svoja nedeljna okupljanja pretvara u modnu liniju

0

Od lansiranja Yeezy modne linije 2015. godine, reper i dizajner Kanye West ostavio je svojevrsni pečat na modnoj sceni, bilo da je riječ o ultra popularnim Boost patikama ili lažnim paparazzo lookbookovima supruge Kim Kardashian.

Ali, uprkos svojim uspjesima, West se također suočio i sa nizom poteškoća vezanih za brend.

Ipak, čini se kako se West bez obzira na prethodne poteškoće odvažio i pokrenuo novu etiketu pod nazivom „Sunday Service“, što je inače naziv njegovih tajnih sedmičnih okupljanja koja se redovno održavaju posljednjih nekoliko mjeseci.

Sedmični koncerti-mise samo za prijatelje i porodicu održavaju se svake nedjelje od sredine januara ove godine, a uglavnom se sastoje od horskih pjevanja gospel verzija Westove muzike, ali i drugih pjesama i himni.

LIFE:  Facebook razvija umjetnu inteligenciju koja će korisnicima nuditi modne savjete

Kako bi proslavio Uskrs u aprilu, okupljanje je održano na brdu u sklopu Coachella festivala, a pridružili su mu se i Chance the Rapper i Kid Cudi.

Tom prilikom, na festivalu su se prodavale i Sunday Service majice, čime je reper pokupio brojne kritike zbog činjenice da se komad odjeće sa natipisom Holy Spirit (Sveti Duh) prodaje za 225 američkih dolara.

Kako se navodi, Westova nova modna linija će se sastojati od pantalona, haljina, obuće, kapa, jakni, šalova, majica, čarapa i topova.

Spoj modne linije i crkve je svakako neočekivan, ali i nekako logičan potez, ako uzmemo u obzir činjenicu da iza toga stoji čovjek koji sam sebe naziva Yeezus.

U nastavku pogledajte video zapis sa Coachella Sunday Service.

 

Facebook komentari

Mlade bh. teniserke treće na Evropskom ljetnom kupu

Previous article

I Real se uključio u utrku za Neymara

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

More in Moda