Moda

Kraljica ljeta: Haljina koja je poharala Instagram i TikTok

0

Svaku ljetnu sezonu obilježi neki model haljine koji zavlada street style kombinacijama u gradovima diljem svijeta. S obzirom na to da je pandemija uzrokovala velike promjene u svim aspektima svakodnevnog života, uključujući i onom modnom, činilo se da ova godina neće iznjedriti najpopularniji model jer se većina okrenula ležernoj odjeći, a glavni “dodatak” postale su maske.

Kraljica ljeta: Haljina koja je poharala Instagram i TikTok, Life.ba

Međutim, prevarili smo se. Ulična moda preselila se na društvene mreže i aplikacije, a upravo su Instagram i TikTok proslavili haljinu kojoj je i Vogue dodjelio titulu haljine ljeta.

“Strawberry Dress” naziv je modela dizajnerice Lirike Matoshi koja je opčinila modne influenserice. Haljina napravljena od ružičastog tila naziv je dobiva zato što je ukrašena motivima jagode napravljenim od šljokica.

Matoshi ju je dizajnirala u julu 2019. godine, a interes za haljinom porastao je kad ju je na dodjelu nagrada Grammy u januaru ove godine odjenula “plus size” manekenka Tess Holliday.

S obzirom na to da je dostupna u velikom broju veličina od XS do XXL, što je prava rijetkost za većinu brendova koji imaju znatno manji raspon veličina kada su u pitanju svečane haljine, nije ni čudo da je potražnja za njom porasla.

View this post on Instagram

Strawberry shortcake @noore 🍓❤️

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

Dizajnerica je iskoristila interes i poslala je brojnim modnim influensericama koje su je i tijekom karantina fotografirale za Instagram. Tako je, zapravo, započela prava pomamama koja upravo doživljava svoj vrhunac. Ne samo da je haljina popularna među trendsetericama i ljubiteljicama mode nego je svoje mjesto našla i na profilima brojnih karikaturista, a postala je i glavna zvijezda u videima brojnih tiktokera.

LIFE:  Od ratišta do Hollywooda: Kako je kožnata jakna osvojila svijet?

“Većina ljudi koja ju sada kupuje zapravo ni ne zna gdje će je nositi, ali vole to raditi kod kuće. Ja ne bih znala kamo je nositi. Nisam odjenula haljinu otkako je započela pandemija”, priznala je Matoshi.

Kako objasniti veliku popularnost svečane haljine usred pandemije koja zapravo uopće nije ni jeftina te se prodaje po cijeni od 490 američkih dolara?

 “Popularna je baš zato što nije praktična. Dramatična je i nestvarna. Pripada glamuru svečanih događanja, Oscarima, Met gali, posebnim prigodama koje nam se sada čine poput starih sjećanja. Ali više od toga, uzorak jagode je duboko nostalgičan. Vraća nas u vremena prije Covida, u neku dječju nevinost koja je sada vrlo utješna”, piše Vogue.

U stvarnost nas ipak vraća pripadajući dodatak koji se može kupiti uz haljinu, a to je maska s identičnim uzorkom.

Facebook komentari

Comments

Leave a reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

You may also like