Početkom ove godine Rihanna je preselila u London, i kako kaže, među najdražim stvarima u kojima trenutno uživa zbog promjene mjesta stanovanja jeste činjenica da može slobodnije šetati kvartovima i da često uspijeva proći incognito.
Razlog preseljenja u britansku prijestolnicu je blizina timu sa kojim radi na prvoj odjevnoj liniji brenda Fenty, koja se dizajnira u Parizu a proizvodi u Italiji.
Nova Fenty linija za LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), luksuzni konglomerat koji posjeduje i upravlja brendovima kao što su Dior, Celin i druge modne kuće, povjerio je upravljanje vodećom luksuznom modnom kućom Fenty 31-godišnjoj Rihanni, koja je trentno osim u svijetu mode, angažovana i na pripremi novog albuma u regge stilu.
Lansiranje prve odjevne Fenty linije planirano je u Parizu, 24. maja, a od 29. maja bit će dostupna online, na Fenty-jevoj web stranici. Mjesečno, nekoliko novih proizvoda bit će ekskluzivno dostupno samo online.
“Polako sam se uvodila u svijet mode. Prvo noseći modele, kupujući ih, potom sam postala prepoznatljiva sa vlastitim stilom a onda je tek uslijedila kolaboracija sa brendovima. Nikada nisam imala namjeru samo da stavim ime na nešto i onda da prodajem licencu. Vrlo sam uključena i posvećena, i htjela sam plako da učim i steknem priznanje kao dizajner”, kaže Rihanna.
Modeli će se prodavati do broja 18 (US), a linija će biti “maksimalno van kontrole”.
U pop-up radnji u Marais distriktu u Parizu već u srijedu naveče u prodaji naći će se odjevni predmeti i asesoari iz nove linije, među kojima o oversized sunčane naočale po cijeni od $460 i denim korzet mini haljina po cijeni od $810.