U Tuzli je jučer vodeća modna kompanija za mlade iz Njemačke je predstavila posljednju kolekciju na površini od gotovo 800m2 u tržnom centru “Omega”.
Nova trgovina nudi svojim kupcima široku paletu najnovijih trendova koje čine vlastiti brendovi fishbone, fishbone sister, smog, amisu i censored na gotovo 800 kvadratnih metara maloprodajnog prostora. Moderni koncept trgovine osigurava ugodnu šoping atmosferu. Osim toga, radio u trgovini pruža svim posjetiocima najnovije beat-ove i savjete iz muzičke i life-style industrije.
Na dan otvaranja, New Yorker je priredio izvanrednu ponudu za posjetioce. DJ El Manjo je bio zadužen za cool beat-ove, a plesna grupa “Fresh Generation”, uz svoj izvanredan program učinila je da izlet u šoping bude nezaboravan doživljaj. Promoteri su distribuirali letke, a nagradna igra je čekala na kupce.
Ovogodišnja jesenja i zimska kolekcija iz New Yorker-a je elegantna i casual u isto vrijeme. Ženstveni krojevi i prilično lijepi uzorci će modernoj ženi dati glamurozan izgled. Tonovi zemlje i šumskog voća, vuna i uzorci isprepliću se u harmoničnoj igri. Dugi, topli kardigani, ili prsluci su u središtu pažnje. Dodane aplikacije od krzna ih čine posebno upečatljivim. Predivno krojeni pončo ogrtači i pelerine su nešto posebno ove sezone. Ovi prostrani krojevi mogu se tako dobro nositi u ovoj sezoni. Kožne hlače su neizostavne u boji ove sezone- crvenoj, koja svaki outfit pretvara u vrhunski. Čak su i muškarci u pletenini ove sezone. Norveški džemper slavi svoj veliki povratak u popularnoj kombinaciji crvene i bijele boje. Casual isprani džins se kombinira sa pletenim puloverima dugih rukava u khaki, ili navy plavoj boji. New Yorker je prisutan u Bosni i Hercegovini od 2008. Prva trgovina je otvorena u Zenici. Novootvorena trgovina u Tuzli je 6-ta New Yorker trgovina u Bosni i Hercegovini.