Prije tri godine misteriozni muškarac sletio je na aerodrom u Los Angelesu, na glavi je imao krutu kacigu u obliku marshmallowa, koju je skinuo tek na zahtjev aerodromskog osiguranja.
Kaciga je pregledana na rendgenu…, na kojem je puknula.
Tri godine poslije tog ‘nemilog’ događaja misteriozni muškarac s čudnom kacigom na glavi zaradio je 44 milijuna dolara. Kako? Vrlo lako. Radeći kao DJ!
Jedna od najboljih na svijetu
Riječ je o Christopheru Comstocku, 26-godišnjaku iz Philadelphie, DJ-u i producentu, koji je za nepune tri godine postao toliko popularan i tražen da svoje gaže naplaćuje u ‘normalnom’ čovjeku nevjerojatnim iznosima. Danas može letjeti privatnim avionom, a na nadogradnju svoje kacige, koja je postala brend po kojem Christopher i nosi umjetničko ime Marshmellow, potrošio je 55.000 dolara. Sada je lakša, ima led svjetla i klimatizirana je!
Sa hitovima poput “Happier” (sa bendom Bastille) i “Wolves” (sa Selenom Gomez) te zahvaljujući svom YouTube kanalu “Cooking With Marshmello”, postao je mega popularan.
https://www.instagram.com/p/Bqfwo8vh0__/
Njegov YouTube kanal je 50. na svijetu, iza Brune Marsa, ali ispred recimo Maroon 5. Prosječno ima 250 milijuna pregleda mjesečno i oko 1,4 milijuna novih pretplatnika svaki mjesec.
- Ono što karakterizira najveće DJ-e jeste činjenica da su izvrsni producenti i tekstopisci, koji rade pjesme koje nadilaze žanrove i privlače globalnu publiku, kazao je Robb McDaniels, predsjednik uprave ‘Beatport-a’, jedne od najvećih američkih izdavačkih kuća za izvođače elektronske muzike.
Marshmellow je danas među pet najboljih DJ-a u svijetu, a, zanimljivo, još nije potpisao suradnju ni s jednom diskografskom kućom. Njegov menadžer Moe Shalizi za magazin Forbes je otkrio da mu je glavni cilj bio stvoriti brend s kojim će se moći povezati svi.
-
Željeli smo stvoriti univerzalni lik, kazao je.
I uspio je. Slavu i novac donijela im je bizarna ideja kreiranja lika s čudnom kacigom na glavi čiji će stvarni identitet držati u tajnosti.
Marshmello x @RoddyRicch pic.twitter.com/oN4907nHZn
— marshmello (@marshmello) November 18, 2018
Od eksperimenta do ideje
Priča je počela 2015. godine kada su mladi DJ Christopher Comstock i Moe Shalizi eksperimentirali sa žanrovima muzike, sve dok nisu osmislili lika, DJ Marshmellowa, čiji identitet su odlučili skrivati. Iako su mediji kasnije otkrili da se radi o Christopheru Comstocku, on do danas nije priznao ‘identitet’.
Tu tajnovitost zadržao je čak i kada je surađivao s nekim velikim imenima muzičke industrije. Sve veća baza fanova koja konstantno raste tri godine čak je kreirala i razne teorije zavjere poput one da je riječ o glumcu koji glumi različite Dj-eve po svijetu.
Danas ima više od 13 milijuna pratitelja na Facebooku i Instagramu. Njegov hit iz 2016. godine ‘Alone’ probio je više od milijardu pregleda na YouTubeu, a s prvim albumom ‘Joytime’ iz 2016. dosegao je broj 5 na američkim plesnim listama. Milijunske ponude diskografskih kuća frcale su na sve strane, ali Dj Marshmellow i Shalizi su ih glatko odbijali.
- Ništa nije vrijedno odustajanja od naše neovisnosti, kazali su.
To im se isplatilo jer njihov drugi album ‘Joytime II’ zauzima prva mjesta na plesnim listama diljem svijeta, a Shalizi očekuje da će Marshmallow u 2019. godini ‘na računu’ imati više od 50 milijuna dolara čime bi došao u rang sa DJ-om Calvnim Harrisom.
Foto: Naslovna ilustracija – marshmellomusic.com