Business

Agencija Hochegger BH promijenila naziv u Chapter Four BH

0

Agencija Hochegger BH promijenila naziv u Chapter Four BH, Life.baPR & Consulting agencija Hochegger BH odnedavno nosi novo ime, a to je Chapter Four BH i dio je CEE mreže austrijske kompanije Chapter Four GmbH iz Beča. Kao i do sada svojim klijentima na području Bosne i Hercegovine Chapter Four BH pruža usluge strateškog planiranja komunikacije i odnosa sa javnošću.

“Imajući u vidu da su procesi oblikovanja stavova neprestano izloženi novim uticajima, današnji svijet modernog poslovanja obilježen je složenošću podjeljenih interesa. Naš tim je posvećen rješenjima, kvalitetu i ljudima”, kazao je Adnan Burazerović, generalni direktor Chapter Four BH.

“Vjerujemo da su klijentima potrebna vrhunska komunikacijska rješenja koja će im pomoći da optimalno iskoriste potencijale, ali i ublaže ili preduprijede pojavu problema”, dodao je on. Pred ovim zahtjevnim izazovima njihov glavni oslonac je dugogodišnje iskustvo članova njihovog tima, metodologija rada i kvalitet. Prema njegovim riječima, dodatnu vrijednost predstavljaju iskustvo i podrška matične agencije iz Austrije i vodeće svjetske PR mreže Burson-Mersteller, čiji su dio.

LIFE:  Karl Nehammer: Austrija nema namjeru pridružiti se NATO-u

Optimalnom kombinacijom ličnih sposobnosti i vještine zaposlenih Chapter Four BH stvara stručne timove koji rade za klijente i koji razumiju odnose s javnošću i probleme sa kojima se suočava današnje društvo. Istovremeno, ovakvo okruženje pruža mogućnosti za profesionalan razvoj i usavršavanje zaposlenih, zbog čega je Chapter Four jedan od najpopularnijih poslodavaca u oblasti svog poslovanja.

Metodologija koju koriste u radu podrazumijeva istraživanja i situacionu analizu internih i eksternih javnosti, definisanje ciljnih grupa i komunikacijskih ciljeva zasnovanih na poslovnim ciljevima i planovima klijenta, strategiju komunikacije, definisanje ključnih poruka i izbor komunikacijskih alata .

Agencija Hochegger BH promijenila naziv u Chapter Four BH, Life.ba

“U skladu sa devizom „Mi brinemo o Vašem ugledu”, znanje koje posjedujemo, strateško planiranje komunikacije, proaktivno savjetovanje i inovativni programi koje osmišljavamo, imaju značajnu ulogu u formiranju i održavanju ugleda naših klijenata, njihovih kompanija i brendova”, zaključio je Burazerović.


Comments

Leave a reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

You may also like