Business

BH Telecom ostvario dobit od 160,3 miliona KM

0

BH Telecom ostvario dobit od 160,3 miliona KM, Life.baKompanija BH Telecom d.d. je u Sarajevu na Ilidži u hotelu “Austrija” organizirala svečanost “Ponosni na partnere”, na kojoj su prezentirani rezultati poslovanja te kompanije u 2009. te dodijeljena priznanja poslovnim partnerima s kojima je ostvarena uspješna saradnja.

Kako je saopćeno, BH Telecom je u 2009., uprkos brojnim tržišnim utjecajima, ostvario pozitivan finansijski rezultat poslovanja i ostvario dobit od 160,3 miliona KM, što predstavlja ostvarenje od 97 posto godišnjeg plana. Netodobit ostvarena je od 144,2 miliona KM. Ukupni prihodi ostvareni su od 605,4 miliona KM, a ukupni rashodi su iznosili 445,2 miliona KM.

U fiksnoj mreži, broj instaliranih priključaka na dan 31. decembar 2009. bio je 764.458, a iskorištenih priključaka 536.307. Zaključno s istim datumom, registrirana su 14.803 dial-up korisnika, dok je broj ADSL korisnika bio 85.288, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja povećanje za 34.808 korisnika.

Ukupan broj korisnika mobilne mreže zaključno s 31. decembrom 2009. iznosio 1.621.798, što je više u odnosu na isti period prethodne godine za 166.594 iskorištenih priključaka. Tako, kako je rečeno, u fiksnoj, paketskoj i mobilnoj mreži BH Telecom ima 2.258.196 korisnika.

Generalni direktor BH Telecoma Nedžad Rešidbegović rekao je da je osim toga BH Telecom u 2009. radio na povećanju broja ADSL i GSM korisnika, na uvođenju novih tehnologija i novih usluga kao što je “Moja TV“, a otvoreno je i 12 novih Telecom centara.

LIFE:  Hot Since 82 rasprodanim partyjem snažno vratio duh rave kulture u Sarajevo!

Uz sve ostvarene zadatke u protekloj godini BH Telecom je, kako je istaknuto tokom svečanosti, izvršio i modernizaciju prijenosne mreže uvođenjem DWDM tehnike, a od portala Posao.ba dodijeljena mu je nagrada “Najpoželjniji poslodavac u BiH” za 2009. godinu.

Priznanja (ukupno 40) su uručena u kategorijama “Najveći korisnici iz svake mreže (fiksna, mobilna, internet, top tim)”, zatim “Poslovni partneri”, “Projekti općedruštvenog značaja” te kategoriji “Predstavnici elektronskih i printanih medija”.

U kategoriji “Najveći korisnici iz svake mreže” su, između ostalih, Raiffeisen bank d.d. Sarajevo, Sarajevska pivara, Klinički centar Univerziteta u Sarajevu, Ured OHR-a, u kategoriji “Poslovni partneri” Lutrija BiH, univerziteti u Sarajevu i Tuzli, Regulatorna agencija za komunikacije, a u kategoriji “Projekti općedruštvenog značaja” Udruženje “Obrazovanje gradi BiH“, MESS Sarajevo, SOS Kinderdorf International.

U kategoriji “Predstavnici elektronskih i printanih medija”, između ostalih su: emisije „Dobri ljudi FTV-a i „Naked“ RTVBiH, Business magazin, Europlakat i drugi. Također, predstavljene su i nove usluge BH Telecoma: Mobile office usluga, PAY4ME, IP Centrex, O Zone – HOTSPOT.


Comments

Leave a reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

You may also like