Da Peugeot ispunjava očekivanja svojih kupaca potvrđuje ulazak francuskog brenda kao prve i jedine automobilske marke u top 10 najprepoznatljivijih brendova u Francuskoj, kako pokazuju rezultati istraživanja „BrandActsObserver“ koje mjeri sposobnost brendova da iznenade svoje kupce, da ih mobilišu, ispune obećano i djeluju prema njihovim zahtjevima.
U istraživanje je bilo uključeno oko 100 brendova o čijim vrijednostima i pozitivnim karakteristikama su odlučivali ispitanici stariji od 15 godina. BrandActsObserver ovo istraživanje sprovodi svake tri godine.
Rezultati su potvrdili da je Peugeot prepoznat kao veoma fleksibilna automobilska marka koja se prilagođava zahtjevima potrošača i koja kroz konstantno uvođenje noviteta plijeni pažnju i ispunjava očekivanja svojih kupaca.
Nakon što je Peugeot prije nekoliko sedmica proglašen najomiljenijim francuskim brendom, ovi rezultati istraživanja dodatno potvrđuju da je nova strategija francuske automobilske marke veoma pozitivno prihvaćena od tržišta.