Gheorghiu: U oglašavanju posebno važno preuzimanje rizika

- Advertisement -

Nagrađivani kreativni direktor Mihnea Gheorghiu rekao je na predavanju koje je održao danas na 9. Branding konferenciji u Sarajevu da je za njega preuzimanje rizika u oglašavanju posebno važno, jer sigurnost ne daje rezultate u današnjem svijetu koji se bori za pažnju.

Istakao je kako  je uvjeren da je danas najbolje vrijeme za živjeti, jer je sve moguće i čime god se želimo  baviti postoje načini da se stupi u kontakt s pravim ljudima za to.

– Ono što privlači najviše pažnje danas je panika, pa mnogi mediji žrtvuju istinu za pažnju, zatim skandali, zabava i oglašavanje. Zbog toga ja nastojim da zabavu što više približim oglašavanju jer sam svjestan da ničim što uradim neću riješiti nečiji životni problem, ali im mogu pružiti kratak predah od problema – istakao je Gheorghiu.

Naveo je da ljudi zaista ne vjeruju brendovima, zbog čega je posebno bitno znati zanat u oglašavanju kako bi se dobila pažnja javnosti koja je krajnji cilj oglašavanja.

Gheorghiu je dodao da je saradnja druga najvažnija stvar jer je velike stvari nemoguće uraditi samostalno, a potom dobra priča koja će zaokupiti pažnju javnosti bez obzira u kojem je formatu.

Naredna stvar koju je istakao je hrabrost da se upustimo u realizaciju svojih ideja, iako smatra da je strah neopravdan jer se kampanje koje loše prođu brzo zaborave.

– Također, posebno je važna dosljednost, čak i kada pogriješite trebate biti dosljedni dok ne pronađete pravi način – naglasio je Gheorghiu.

Gheorghiu se marketingom počeo baviti sa 19 godina. Radio je u najvećim agencijama poput Leo Burnett Toronto, Dentsu New York, 360i, Young & Rubicam i mnogim drugim, te sa brendovima poput Mattel, P&G, Bacardi, Land Rover, Virgin Atlantic, MTV i Oreo.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Ovo su najbogatiji ljudi u BiH

Portal BiznisInfo.ba je sačinio je listu najuspješnijih preduzetnika pa...

Nastavlja se blagi pad cijena goriva u BiH: Benzin od 3,22 KM, dizel od 3,41 KM po litru

Nastavlja se bilježiti blagi pad cijena goriva na benzinskim...

U Neumu zadovoljni predsezonom, ali nedostaje radne snage

U jedinom bh. gradu na moru su zadovoljni predsezonom...

30 milijuna eura potpore Zapadnom Balkanu za sedam godina

SARAJEVO - Povjerenik EU-a za proširenje Olivér Várhelyi poručio...

Struktura nezaposlenih osoba u FBiH nije povoljna

SARAJEVO - U Federaciji BiH struktura nezaposlenih osoba nije...