Ko još uvijek leti?

- Advertisement -

Londonski aerodrom Heathrow obično ima oko 600 letova u prosjeku dnevno, ali tokom izolacije samo je 60 aktivno.

Drugi aerodromi u Velikoj Britaniji također imaju mali broj letova. Ali taj broj je još uvijek dovoljno velik da zabrinjava parlamentarne zastupnike, koji su u petak dobili pismo od ministra avijacije Velike Britanije u kojem im je objasnio zbog čega je još uvijek toliki broj letova, navodi BBC.

Aviokompanije kažu da su gotovo svi putnici koji slete na Heathrow ljudi koji idu kući i one odlučuju kojim će se pravcima kretati.

– Niko nije na odmoru – kaže izvršni direktor Airlines UK Tim Alderslade, čija grupacija predstavlja British Airways, Virgin Atlantic i druge aviokompanije sa sjedištem u Velikoj Britaniji.

Neki ljudi na društvenim mrežama se pitaju zašto još uvijek dolaze letovi iz zemalja poput SAD-a, Italije i Španije, gdje je Covid-19 veoma prisutan.

Italijanska aviokompanija Alitalia navodi da su četiri dnevna leta koji se obavljaju između Rima i Londona “prilično prazna” kada slete u Heathrow.

PROČITAJTE JOŠ:  Katastrofa u SAD-u: Teretni brod se zabio u poznati most u Baltimoreu i srušio ga

Međutim, pri povratku u Rim, letjelice su “gotovo pune” italijanskih državljana koji se žele vratiti u Italiju. Oni koji putuju u Italiju moraju popuniti dokument u kojem se navodi da njihov put spada u esencijalna putovanja.

Madrid i Barcelona su, poput Heathrowa, centri aerodromskih aktivnosti. To znači da će mnogi putnici koji lete od tamo započeti svoje putovanje negdje drugo, poput aerodroma u Latinskoj Americi, piše Fena.

I mnogi ljudi koji slete na Heathrow koristit će ga samo kao tranzitnu tačku i opet letjeti ravno na drugo odredište.

Mnoge aviokompanije ne žele otkriti tačno koliko putnika imaju do Londona.

Međutim, American Airlines je rekao kako je socijalno distanciranje moguće “za sve putnike”, sugerišući da njihovi aviona imaju puno praznih sjedišta.

Broj putnika bio je toliko nizak za holandsku kompaniju KLM da je u posljednjih nekoliko dana morala otkazati jedini dnevni let iz amsterdamskog Schiphola u Heathrow.

Inače ima 11 tih letova u jednom danu.

Ali ako putnički letovi trenutno nisu puni putnika, onda će prevoziti teret koji zbog visoke potražnje sada ima puno veću cijenu.

PROČITAJTE JOŠ:  Večeras u Los Anđelesu dodjela Oskara: Favorit "Openhajmer" sa 13 nominacija

Teret je postao važan izvor prihoda za aviokompanije, kojima su prihodi od putnika užasavajuće smanjeni.

Ali one u isto vrijeem imaju visoke fiksne troškove, poput održavanja, zakupa i parkiranja aviona.

U određenim slučajevima, aviokompanije poput British Airwaysa i Virgin Atlantica koriste putničke avionske karte za prevoz isključivo tereta, a to su medicinski materijal poput dijelova respiratora, maski za lice i zaštitne odjeće (PPE).

Tokom desetodnevnog perioda ranije ovog mjeseca, Virgin Atlantic imao je 20 teretnih letova samo za Heathrow dok je imao samo 15 komercijalnih letova u istom periodu.

Ilustracija, arhiv

Vlada Velike Britanije navodi da je na 35 letova vratila 7.300 ljudi od početka epidemije koronavirusa u Kini. Međutim, ogromna većina ljudi koji se vraćaju putovala je komercijalnim rutama.

Procjenjuje se da se u to vrijeme 1,3 miliona ljudi vratilo u Veliku Britaniju komercijalnim letovima, ali je na hiljade Britanaca i dalje u inostranstvu.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Ovo su najbogatiji ljudi u BiH

Portal BiznisInfo.ba je sačinio je listu najuspješnijih preduzetnika pa...

Nastavlja se blagi pad cijena goriva u BiH: Benzin od 3,22 KM, dizel od 3,41 KM po litru

Nastavlja se bilježiti blagi pad cijena goriva na benzinskim...

U Neumu zadovoljni predsezonom, ali nedostaje radne snage

U jedinom bh. gradu na moru su zadovoljni predsezonom...

30 milijuna eura potpore Zapadnom Balkanu za sedam godina

SARAJEVO - Povjerenik EU-a za proširenje Olivér Várhelyi poručio...

Struktura nezaposlenih osoba u FBiH nije povoljna

SARAJEVO - U Federaciji BiH struktura nezaposlenih osoba nije...