Nakon pobjede u polufinalu nad Engleskom, reprezentacija je Hrvatskoj već počela doprinositi u turističkoj promidžbi, što je vidljivo u 250-postotnom porastu posjete službene stranice Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Iz Hrvatske turističke zajednice je izviješteno kako su dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini.
Poručuju iz HTZ-a kako je vrhunac promotivnih efekata sinoćnji ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva.
“Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, javlja Anadolu Agency (AA).
Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Poljske i Nizozemske
Prilikom provedbe jučerašnje mini kampanje na YouTube kanalu korištene su geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve.
Tom je prilikom skraćena verzija promotivnog videa pogledana preko 250.000 puta, priopćavaju iz HTZ-a.