Prema podacima istraživanja koja su objavile Posternak / IPSOS / JDD javnost je izabrala Peugeot kao najomiljeniju kompaniju u Francuskoj. Istraživanje je provedeno u martu 2010. godine a Peugeot je imao 4 poena više nego na prethodnom istraživanju koje je realizovano u oktobru 2009. godine. Čak 79 % ispitanika je navelo da imaju izuzetno pozitivno mišljenje o Peugeot-u koji dobre rezultate povezuje sa novom strategijom koja je predstavljena početkom godine, novim vizuelnim identitetom, predstavljanjem SR1 konceptualnog vozila kao i sa planovima da do 2015. godine poboljša svoju poziciju na svjetskom tržištu za tri mjesta.
Status najomiljenije kompanije je rezultat i uspješno lansiranih modela u 2009. godini poput 3008, 206 +, 5008 i 308 CC ali i najavljenih modela poput RCZ-a i iON-a koji će uskoro biti dostupni na tržištu. Istraživanje je realizovano 19. i 20. marta na uzorku od 952 punoljetna ispitanika.