Podrška stabilnom poslovanju

- Advertisement -

Poslodavci danas razmišljaju o svakoj investiciji vodeći računa o stabilnosti kompanije u vremenu svjetske recesije. Kompanije traže smanjenje operativnih troškova, ali tako da ne utiče na poslovanje. Kako bi imale bolji uvid u svoj vozni park, kompanije u svijetu pribjegavaju ulogama „fleet managementa“ (održavanja voznog parka).

Usluga fleet managementa je specifična usluga operativnog leasinga koja se ne sastoji od finansiranja samog vozila, već predstavlja potpunu uslugu upravljanja voznim parkom jedne kompanije. Mada dostupna širom svijeta, danas u Bosni i Hercegovini ovu uslugu nudi samo ASA Abanka Leasing.

„Fleet management je proizvod namjenjen klijentima koje žele pot­punu transparentnost te poznava­nje ukupnih troškova voznog parka kroz ugovoreni period bez vlastitog preuzimanja rizika dodatnih troškova koji se eventualno mogu pojaviti u ugovorenom perio­du korištenja vozila“, ističe Muamer Golubović, rukovodilac prodaje u ASA Abanka Leasingu. „Fleet managament je savršeno rješenje za sva pravna lica koja će na pravi način iskoristiti sve ekonomske i poreske pogodnosti koje im pruža ovaj način finansiranja“.

Kompanija koja nudi fleet management preuzima obavezu praćenja svih troškova vezanih uz vozilo, kao što su troškovi redovnog održavanja, zamjena guma, registracije, tehničkog pregleda, osnovnog i kasko osiguranja, zamjenskog vozila, 24-satne podrške na cesti, produžene garancije kao i ostalih troškova u ovisnosti od potrebe i želje korisnika ove usluge.

ASA Abanka Leasing nudi ovu uslugu isključivo u saradnji sa ovlaštenim trgovcima iz mreže ASA Auto za modele putničkih i dostavnih vozila Škoda, Volkswagen,  Audi, Seat i Porsche. Tu je i mogućnost usluge finansiranja dodatnih troškova kod drugih članica ASA grupacije.

„Fleet managamnet omogućava korisnicima planiranje troškova voznog parka uz potpunu kontolu tih troškova kao i planiranje promjene voznog praka u redovnim ciklusima bez rizika pada vrijednosti vozila kao i ekonomskog zastarjevanja vozila“, dodaje Golubović.

Kroz uslugu fleet managementa kompanija, korisnik usluge, optimalno može ujednačiti kvalitet i starost svog voznog parka s obzirom da troškovi održavanja variraju u ovisnosti o starosti vozila, odnosno rapidno rastu s povećanjem starosti.

„Obavljene analize pokazuju da kompanije na ovaj način uštede do 15% novca na usluge dodatnih troškova u odnosu na tradicionalni način investiranja u vozni park“, kaže Golubović.

Korisnik usluge prati priloženu karticu korištenja dodatnih troškova, plaća mjesečnu najamninu kao naknadu za korištenje vozila, a pri tome ne mora brinuti o ostalim dodatnim troškovima vezanim za vozilo.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Ovo su najbogatiji ljudi u BiH

Portal BiznisInfo.ba je sačinio je listu najuspješnijih preduzetnika pa...

Nastavlja se blagi pad cijena goriva u BiH: Benzin od 3,22 KM, dizel od 3,41 KM po litru

Nastavlja se bilježiti blagi pad cijena goriva na benzinskim...

U Neumu zadovoljni predsezonom, ali nedostaje radne snage

U jedinom bh. gradu na moru su zadovoljni predsezonom...

30 milijuna eura potpore Zapadnom Balkanu za sedam godina

SARAJEVO - Povjerenik EU-a za proširenje Olivér Várhelyi poručio...

Struktura nezaposlenih osoba u FBiH nije povoljna

SARAJEVO - U Federaciji BiH struktura nezaposlenih osoba nije...