BusinessLife

Twitter priznao korištenje korisničkih podataka za oglase bez pristanka

0

Twitter je u utorak objavio da je dijelio podatke korisnika s oglašivačima bez odobrenja.

Iz te kompanije je istaknuto da su pronađeni problemi “u kojima vaš izbor postavki možda nije radio onako kako je planirano”.

Također je navedeno da su “određeni podaci” mobilnih korisnika, kao što je kôd države, možda dijeljeni s reklamnim partnerima od maja 2018. “čak i ako nam niste dali dozvolu za to.”

LIFE:  Reynolds i Lively donirali 2 milijuna dolara za djecu imigranata

Twitter je također rekao da od septembra 2018. možda prikazuje oglase “na osnovu zaključaka” napravljenih o uređajima korisnika bez pristanka.

U izjavi na web stranici kompanije insistirano je da su dotični podaci “ostali unutar Twittera i nisu sadržavali lozinke ili račune elektronske pošte”.

Propusti su “popravljeni 5. augusta”, a Twitter navodi da vodi istragu o tome koje time mogao biti pogođen, javlja DW.

Facebook komentari

Uoči 25 izdanja SFF-a, užurbane pripreme na festivalskom trgu (VIDEO)

Previous article

Najavljen prototip prvog turskog letećeg automobila

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

More in Business