Zbog korona virusa opala prodaja velikih modnih brendova

- Advertisement -

Panika nastala zbog izbijanja koronavirusa u Kini značajno je utjecala na trgovine tamošnjih modnih brendova i na njihovu ukupnu prodaju.

I dok su prije izbijanja koronavirusa imali do stotinu kupaca dnevno i skoro hiljadu posjetilaca, sada im u trgovinu uđe jedva petero, tvrdi prodavač jedne trgovine luksuznih brendova i dodaje da je situacija slična i s konkurencijom, piše Vogue.

Broj posjetilaca se značajno smanjio, a trgovine modnih kuća u Kini su gotovo prazne ili zatvorene.

Prije 20 godina Kina je neznatno utjecala na prihod ovih kompanija – u ovoj državi i od njenih stanovnika koji su putovali u druge zemlje imali su samo 2 posto zarade, ali je sada to postao mnogo profitabilniji teritorij.

Prema jednoj studiji, čak 35 posto dobara luksuznih brendova kupljeno je tokom 2019. u Kini ili su kupci bili kineski turisti. To je za samo 2 posto manje od onoga što modne kompanije zarade od SAD-a i Evrope zajedno.

Već je poznato da tjedni mode u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu, koji su pred nama, neće imati toliko posjetilaca iz Kine kao prethodnih godina, prvenstveno zbog zabrane putovanja u druge zemlje, pa će i prodaja brendova koji se budu predstavljali na njima biti znatno manja.

Ovim povodom oglasio se i izvršni direktor LVMH-a Bernard Arnault koji je objasnio kako se trenutna zdravstvena kriza odražava na njegovu kompaniju.

„Ako se sve završi u iduća dva ili dva i po mjeseca, neće biti strašno. Ali ako bude trajalo dvije godine, to je druga priča“, izjavio je on.

Zbog toga su se mnoge modne kompanije uključile u pronalaženje rješenja. Kompanija LVMH je već donirala 2,3 miliona dolara kineskom Crvenom križu i radi na pribavljanju medicinskih zaliha koje su nužne ovoj zemlji.

Slično tome, Kering, L’Oreal i nekoliko drugih modnih grupacija dali su svoje priloge organizacijama koje pomažu ugroženima, dok neke od njih financiraju pokušaje da se nađe djelotvorno cjepivo što je prije moguće.

Metternichova čuvena izjava iz 19. stoljeća koja glasi: „Kada Pariz kihne, Europa se razboli“, mogla bi se primijeniti i danas, samo na Kinu. Zdravstvena kriza čiji je epicentar u Kini dovela je u rizik blagostanje cijelog svijeta, i u području zdravlja i u području ekonomije, što se već vidi u svim njenim segmentima.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Ovo su najbogatiji ljudi u BiH

Portal BiznisInfo.ba je sačinio je listu najuspješnijih preduzetnika pa...

Nastavlja se blagi pad cijena goriva u BiH: Benzin od 3,22 KM, dizel od 3,41 KM po litru

Nastavlja se bilježiti blagi pad cijena goriva na benzinskim...

U Neumu zadovoljni predsezonom, ali nedostaje radne snage

U jedinom bh. gradu na moru su zadovoljni predsezonom...

30 milijuna eura potpore Zapadnom Balkanu za sedam godina

SARAJEVO - Povjerenik EU-a za proširenje Olivér Várhelyi poručio...

Struktura nezaposlenih osoba u FBiH nije povoljna

SARAJEVO - U Federaciji BiH struktura nezaposlenih osoba nije...