Predstavljamo novi miris kuće Giorgio Armani, My Way

- Advertisement -

Giorgio Armani otkriva My Way, miris koji odražava novu viziju ženstvenosti koja je istinska I slobodna. Put do otkrića pravog “sebe” satkan je od značajne povezanosti koju imamo s drugima.

https://www.youtube.com/watch?v=YAHZKFth9E0&feature=emb_title

Predstavljanje mirisa MY WAY također reflektira dugotrajnu posvećenost Giorgia Armani održivom razvoju kroz inovativne tehnike poput ponovno punjivog pakiranja i bočice koja se može reciklirati. Na ovaj način se otvara nova era održivog razvoja s novom ambicijom: borbom protiv klimatskih promjena.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=33&v=CD0yh-8_ml4&feature=emb_title

ONO SAM ŠTO ŽIVIM

MY WAY miris je inspiriran istinskom potragom za značajem i autentičnosti izvan samog sebe, koja kreira smisao bivanja. Miris koji odražava znatiželjni duh i povezanost. Kroz utjecaj iznenadnih susreta i novih iskustava rađa se otvorenost prema drugima, uz koju otkrivamo dubine svoje osobnosti. Intimno, ali univerzalno “Ono sam što živim” utjelovljuje ovaj duh.

ADRIA ARJONA, OTKRIVAJUĆI SVOJ VLASTITI PUT

Kroz njena jedinstvena životna iskustva, američka glumica Adria Arjona istinski utjelovljuje MY WAY i savršeno personalizira otvorenost i znatiželjni duh mirisa. Adria Arjona odrasla je između Južne i Središnje Amerike, noseći gvatemalske i portorikanske korijene, a njen život obilježile su glazbene turneje na kojima je pratila svog oca glazbenika.

Upravo su ta iskustva utjecala na njezinu karijeru glumice. Adria Arjona je i kroz karijeru i kroz vlastiti život posvećena učenju od drugih i otkrivanju onog što svijet pruža, gradeći tako snažniji osjećaj onoga što ona zaista je.

MIRISNI SUSRETI DILJEM SVIJETA

Miris je kreirao parfumerski duo Carlos Benaïm (master parfumer) i Bruno Jovanovic (senior parfumer). MY WAY je suvremeni cvjetni miris u čijem srcu vlada fuzija bijelog cvijeća.

Komponiran je od najfinijih prirodnih sastojaka: vanilija s Madagaskara prikupljena je na poseban način koji doprinosi lokalnim zajednicama; tuberoza ubrana u Indiji, čije srce je obrađeno na poseban način – koristeći molekularnu destilaciju koja parfumerima omogućava da dođu do jedinstvenih, kremastih i baršunastih nota posebno skrojenih za MY WAY. Note cvijeta naranče dobivene su ekstrakcijom u Egiptu, korištenjem inovativnog, ekskluzivnog i sasvim prirodnog procesa koji metodom hladne ekstrakcije pretvara cvijet naranče u esenciju naranče. Ovakav pristup manualnog vaganja i stvaranja koncentrata mirisa u Grassu kreira čiste, profinjene note s naglašenom blistavošću i prirodnošću.

PAŽLJIVO OSMIŠLJEN DIZAJN

Glatka, prozirna bočica MY WAY mirisa ima okruglasti, tamno plavi čep koji predstavlja talisman protkan životnim iskustvima. Kontrast tamno plavog čepa i vibrantne roze tekućine stvara upečatljivi stilski i modni detalj.

Giorgio Armani pridaje posebnu pažnju održivom razvoju i okolišu, te se stoga sama bočica MY WAY mirisa može reciklirati. Kreirana s inovativnim i besprijekornim sistemom ponovnog punjenja, sa svim komponentama istog koje se mogu reciklirati, MY WAY bočica doprinosi smanjenju otpada i potiče postupak recikliranja.

CAPTURING A LIVED EXPERIENCE

Redatelji i fotografi Hunter & Gatti u novoj kampanji hvataju trenutke avanture koju sačinjavaju značajni susreti diljem svijeta glumice Adrie Arjona.

Ovaj neretuširani kratki film predstavlja stvarne trenutke u kojima Adria stvara autentična poznanstva s drugima, prateći rituale različitih kultura koje posjećuje.

ONO SAM ŠTO ŽIVIM

MY WAY otvara novo poglavlje u svijetu Giorgio Armani mirisa. Moto kampanje je “I AM WHAT I LIVE”, koji odražava iskustva i susrete koji oblikuju individualnu i autentičnu osobnost.

Miris za nove generacije, MY WAY, karakterizira znatiželja i povezanost koja je ukorijenjena u ženi. Ona je u potrazi za iskustvima koja će promijeniti njena uvjerenja i odvesti je na novi, tajanstveni teritorij. Žudi za značajnim i autentičnim načinima povezivanja s drugima, jer joj površna poznanstva nisu važna. Učeći od drugih, ona pronalazi i otkriva pravu sebe.

MY WAY vizija ženstvenosti inspirirana je “otvorenom knjigom”, koju ispisuju bogata životna iskustva koja grade karakter osobe.

“Vjerujem da bogata iskustva, koja doprinose promjenama, dolaze kroz razmjenu među kulturama”. Giorgio Armani

Glumica Adria Arjona istinski utjelovljuje MY WAY. Svoje djetinjstvo je provela na putu između Južne i Središnje Amerike, a sada stječe reputaciju glumice koja utjelovljuje snažne ženske uloge. Upravo je taj dio djetinjstva kada je putovala s ocem glazbenikom po turneji obilježio njen život raznim iskustvima i poznanstvima te doprinio odlučnosti da radi po svom. Adria Arjona zbilja utjelovljuje MY WAY.

“Možeš mi oduzeti sve, ali ne možeš mi oduzeti ono što sam proživjela.”Adria Arjona

MY WAY donosi moćan i jedinstven način izražavanja osobnosti, tako da slijedite vlastiti put. S druge strane, taj put otkrit ćete kroz povezanost s drugima. MY WAY šalje poruku o autentičnosti – pronalazeći autentičnost u drugima, pojedinac se može transformirati u iskonsku verziju sebe, jer je autentičnost zarazna.

Više od samog imena, MY WAY reflektira važnost životnih iskustava, bilo geografskih ili emocionalnih, jer upravo ta iskustva grade karakter osobe. Ujedno izražava obećanje o stvaranju unikatne životne priče, oblikovane trenutcima i osobama koje ste susreli na svom putu.

ADRIA ARJONA, SLIJEDEĆI SVOJ VLASTITI PUT

Miris koji odražava znatiželjni duh i povezanost. Kroz utjecaj iznenadnih susreta i novih iskustava rađa se otvorenost prema drugima, uz koju otkrivamo dubine svoje osobnosti.

Glumica Adria Arjona dijeli unikatni afinitet prema MY WAY priči, karakteriziran njenom personalnosti i životnoj priči prožetoj otvorenosti novim iskustvima i poznanstvima.

“Adria Arjona je svjetska putnica, mlada žena današnjice; inteligentna, znatiželjna, bez predrasuda, neovisna i uvijek u potrazi za novim životnim iskustvima. Ona je građanin novog svijeta, a zahvaljujući svojim autentičnim iskustvima i doživljajima može zaista reći: Ono sam što živim (I AM WHAT I LIVE).” Giorgio Armani

Adria Arjona rođena je u Portoriku, a odrasla je između Južne i Središnje Amerike, noseći gvatemalske i portorikanske korijene. Njezin život obilježile su glazbene turneje na kojima je pratila svog oca glazbenika, Ricarda Arjona. Prisjećajući se ovog perioda kao avanture, Adriina osobnost oblikovana je mjestima i ljudima koje je na toj životnoj avanturi susrela.

Još kao dijete bila je odlučna i svojeglava. Adria Arjona usmjerila je tu svoju buntovničku energiju u satove glume u srednjoj školi, kada se obitelj preselila u Miami. Obuzeta kazališnom umjetnošću, nakon završenog školovanja preselila se u New York kako bi pohađala renominirani institut za dramsku umjetnost Lee Strasberg Theatre & Film Institute.

PROČITAJTE JOŠ:  Jeste li znali da umivanje lica nije nužno dobra stvar

Upravo je ovo iskustvo doprinijelo sužavanju fokusa na umjetnost, gdje je Adria studirala o performansima sve od 1940-ih do 1950-ih godina te nezasitno iščitavala predstave kako bi se usavršila na području glume.

Adria Arjona se sada nalazi u Los Angelesu, gdje slijedi prilike koje će obogatiti njenu glumačku karijeru.

Autentična i prirodna, Adria Arjona slijedi trag do otkrića vlastitog puta te u potpunosti vjeruje svojim instinktima. U kampanji za miris Adria poziva gledatelja da se uputi s njom u avanturu istraživanja novih mjesta, ljudi i kultura.

NJENA PRIČA U FILMSKOJ INDUSTRIJI

Adria Arjona izgradila je impresivnu karijeru u glumačkom svijetu kroz snaže uloge koje je igrala. Ona odabire uloge koje bude njenu unutarnju snagu, utjelovljuje karaktere koji izražavaju svoju ženstvenost i imaju svoje stavove.

Adriin veliki uspjeh dolazi 2015. S ulogom u seriji True Detective uz Colin Farrell i Taylor Kitsch, gdje glumi Emily, djevojku lika koji utjelovljuje Kitsch.

Od tada, Adria se pojavljuje u Netflixovoj seriji 6 Underground, u ulozi Five – jednog od 6 agenata kojem se ne može ući u trag, a uz nju glume i Ryan Reynolds, zaštitno lice Armani Code mirisa te Mélanie Laurent. Samo tri tjedna od prikazivanja 6 Underground u prosincu 2019., akcijski film redatelja Michaela Bay postao je jedan od najgledanijih Netflixovih filmova te godine. U filmskoj adaptaciji romana Good Omens u Amazon Studios 2019., Adria je glumila u ulozi vještice Anatheme Device, uz bok Michaelu Sheenu i Davidu Tennantu.

U sljedećoj ulozi Adria će glumiti Martine Bancroft u Marvelovom filmu Morbius koji će premijerno biti prikazan 2021. godine. U filmu glume i Jared Leto kao Dr. Michael Morbius te Matt Smith kao Loxias Crown.

MIRISNO ISKUSTVO DILJEM SVIJETA

MY WAY je suvremeni cvjetni miris za nove generacije. Svijetao, moderan i ženstven, ovaj opijajući miris je poput moćnog, blistavog buketa bijelog cvijeća koji širi duh nove ženstvenosti koju karakterizira otvorenost, elegantnost i samootkriće.

Kompozitori mirisa Carlos Benaïm i Bruno Jovanovic odabrali su najfinije sastojke kako bi ispričali MY WAY priču, odvodeći osjetila na nezaboravnu mirisnu avanturu. MY WAY miris predstavlja svojevrsnu fuziju kultura, objedinjujući najfinije sastojke sakupljene diljem svijeta.

Gornje note MY WAY mirisa komponirane su od kalabrijskog bergamota u Italiji i egipatskog cvijeta naranče. Ova fuzija kreira prozračnost, pozivajući nosioca da se upusti u avanturu za novim doživljajima i poznanstvima.

U srcu MY WAY mirisa je indijska tuberoza, u spoju s jasminom Grandiflorum i jasminom Sambac, također iz Indije, za prekrasan, ženstveni duh.

Temeljne note mirisa komponirane su od Premium Bourbon vanilije s Madagaskara, cedrovine iz Virginie te bijelog mošusa. Ova topla baza kreira miris koji je poput vrijednog talismana, nezaboravan dio avanture i podsjetnik na proživljena iskustva i susrete.

NAJFINIJI SASTOJCI, ODRŽIV RAZVOJ

Armani Beauty se zalaže za korištenje prirodnih sastojaka koji su ekološki uzgojeni kako bi se osigurala njihova održivost. Proces se odvija putem lokalnih programa koji podržavaju zapostavljene i ekonomski ranjive zajednice, u kolaboraciji s lokalnim nevladinim udrugama.

U ovom slučaju je riječ o vaniliji koja je u kompoziciji mirisa MY WAY, ubranoj na Madagaskaru. Ovaj program promovira socijalnu uključenost na način da se prioritiziraju lokalni proizvođači koji će osigurati posao i prihode onima koji su obično isključeni iz tržišta rada.  Na ovaj način se u potpuno kontroliranim uvjetima proizvodi vanilija najbolje kvalitete.

U suradnji s lokalnom nevladinom udrugom Fanamby, cijeli proces se odvija u Sava regiji, u glavnom mjestu za proizvodnju vanilije na Madagaskaru. Fokus programa je trostruki: promoviranje razmjene proizvoda, povećavajući kvalitetu same vanilije uz minimalne i stvarne cijene, kako bi se osigurali prihodi za lokalne proizvođače. Na taj način potiče se proizvođače na uzgajanje riže i kave uz vaniliju, te također potiče na poduzetništvo i štiti bio raznolikost regije. Osim toga, važno je i pošumljavanje, program kojim se nastoji zasaditi 150 hektara šumskog područja do kraja 2020. Procijenjeno je da će ovaj program donijeti korist barem 30% lokalnih farmi na tom području.

Uz to, miris je formuliran na bazi biljnog alkohola, deriviranog iz francuske cikle uzgojene na organski način.

SUVREMENO STVARALAŠTVO

Tradicionalne tehnike donose inovacije kako bi se kreirale čiste, profinjene note s naglašenom blistavosti i prirodne autentičnosti koja definira kompoziciju mirisa MY WAY.

Indijska tuberoza u srcu mirisa ručno je ubrana u regiji Mysore, na farmama i poljima naselja Tirumakudal Narsipur u Karnataki. Posebno proizvedeno za Giorgia Armani, srce tuberoze dobiveno je koristeći tehniku molekularne destilacije, koja omogućava parfumerima odabrati specifičnu molekulu tuberoze. Rezultat je nota koja je vrlo kremasta, baršunasta te svojim mirisom priziva cvjetna polja tuberoze. Procesom molekularne destilacije dragocjeni, prirodni sastojak se otkriva do same srži i na taj način otkrivaju se prekrasni, skriveni aspekti mirisa.

Cvijet naranče kreiran je uz korištenje modernizirane verzije artizanalne ekstrakcije, koja omogućava sakupljanje sastavnica mirisa koje biljka otpušta. Nakon što je voće gorke naranče ubrano u Egiptu u siječnju, a cvijeće naranče u ožujku i travnju, proces se nastavlja u Kairu. Ovaj dugotrajan I radom-intenzivan proces uključuje ponavljajući proces ubrizgavanja cvijeta naranče u esenciju gorke naranče kako bi se postigla hladna ekstrakcija mirisa. Ova potpuno prirodna metoda čuva svo bogatstvo i kompleksnost cvijeta naranče, uz postizanje potpune vibrantnosti voća.

Još jedan dio procesa dobivanja profinjenog mirisa MY WAY je trenutak kada parfumeri kombiniraju sastojke koji čine sami koncentrat mirisa, važući ih u Grassu u Francuskoj. Nakon što se sastojci pomiješaju na odgovarajućoj temperature, sastojci se ručno važu tradicionalnom metodom koja rezultira savršenom konstrukcijom mirisa.

PAŽLJIVO OSMIŠLJEN DIZAJN

Bočica MY WAY mirisa je iznimno elegantnog dizajna, koji istovremeno omogućava održivost. Na bočici se ističe kontrast oblika – zaobljeni čep u odnosu na pravilne linije ostatka bočice. Kroz pojačano staklo nazire se vibrantna ružičasta tekućina čija boja je kontrastivna tamno plavoj boji čepa. Dizajniran poput glatkog dragocjenog kamena, čep krasi luksuzni zlatni prsten. Bočica je istinski prikaz estetike Giorgia Armani, a njen dizajn zrači harmonijom elemenata u kontrastu.

PROČITAJTE JOŠ:  Jeste li znali da umivanje lica nije nužno dobra stvar

Bočica s inovativnim sistemom ponovnog punjena napravljena je s posebnom odgovornošću prema okolišu, predstavljajući tako profinjeni miris prezentiran u ekološki održivom pakiranju.

DRAGOCIJENI TALISMAN

Čep bočice tamno plave boje podsjeća na dragocjeno kamenje. Ono simbolizira moćni talisman koji sakuplja proživljena iskustva koja su inspiracija samog mirisa MY WAY.

Glatka struktura čepa i posebni okrugli oblik donose suvremenu reinterpretaciju motiva kamena koja je postala potpis Giorgio Armani mirisa. Svjetlucavi zlatni prsten s ugraviranim Giorgio Armani imenom okružuje kamen, simbolizirajući put. Još jedan profinjeni detalj je plava tkanina oko vrata bočice, koja simbolizira bezvremensko modno nasljeđe I elegantni dizajn Giorgia Armanija.

DIZAJNIRAN DA POTRAJE

Bočica s ponovno punjivim pakiranjem dizajnirana je uz posebnu posvećenost okolišu, koja je od važnosti Giorgiu Armani.

Po prvi puta u industriji luksuznih mirisa, ovaj inovativni i čisti način ponovnog punjenja potpuno je jednostavan. Čep bočice se odvrne, a refill pakiranje mirisa od 150ml se okrene naopako i pričvrsti na vrat bočice. Originalna bočica se na taj način ponovno napuni, bez gubljenja ijedne kapi mirisa. Na kraju postupka, čep se ponovno zavrne.

Bočica od 50ml i refill pakiranje od 150ml zajedno omogućavaju uštedu reducirajući 55% korištenog stakla, 64% korištene plastike, 75%  korištenog metala i redukciju od 32% korištenog kartonskog pakiranja.

Staklo bočice i refill pakiranja može se reciklirati, a osim toga je i svaki element bočice pogodan za reciklažu.

CAPTURING A LIVED EXPERIENCE

Kampanju za MY WAY vodio je kreativni duo Hunter & Gatti, prateći MY WAY avanturu ambasadorice Adrie Arjona.

MY WAY film i fotografije više su od promotivne kampanje. Složene poput uzbudljivog dokumentarca, fotografije i film sakupljaju reakcije i iskustva koja proživljava Adria Arjona. Zabilježeni su inspirativni trenutci koje je Adria zaista proživjela, a uz naturalistički pristup prilikom editiranja kampanje niti jedan segment fotografija i filma nije retuširan.

Cristian Borillo i Martin Cespedes dolaze iz svijeta mode, filma, literature i glazbe. Njihove fotografije vibriraju životom i uzbudljivošću. Ovaj fotografski duo kreira filmove i fotografije već više od 20 godina. Hunter & Gatti  donose unikatan, autentičan, dualni pogled na sam proces, dajući mu umjetnički dodir.

“Imali smo osjećaj kako je kampanja za MY WAY zbilja nešto drugačije i neočekivano. Promatrati Adriu kroz njenu spontanosti i proživljavanje svakog trenutka bilo je zaista inspirativno…bili smo promatrači njene avanture.” Hunter & Gatti

Kampanja je kreirana poput kronika serije, gdje svako poglavlje predstavlja značajan i važan trenutak avanture koja oblikuje MY WAY ženu, koju utjelovljuje Adria Arjona:

–       Adria sudjeluje u duhovnom ritualu s grupom žena na suncem okupanoj rijeci. Prije nego što uroni, ona upoznaje Kamaliku, ženu koja ju uči pravom značenju skrivenom u prekrasnoj, šarolikoj, tradicionalnoj odjeći namijenjenoj za ovu priliku.

–       Adria sudjeluje na posebnoj indijskoj sangeet ceremoniji – tradicionalnom slavlju koje se organizira uoči vjenčanja. U filmu je ovaj ritual upotpunjen glazbom i prizorima prekrasnog vibrantnog cvijeća.

–       Adria se potom nalazi na Loi Krathong Thai festival svjetla, koji se održao 2019. Godine u Wat Chai Watthanaram hramu u povijesnom gradu Ayutthaya. Tijekom ove magične noćne ceremonije, Adria pušta lanternu u vodu, odajući počast Thai božici vode, Phra Mae Khongkha. Učeći od Rashana, ukrašava svijeću lišćem banane i cvijećem, i pali ju prije nego što ju pušta da plovi rijekom.

–       U prekrasnom japanskom jezeru u distriktu Shirokanedai u Tokiju, Adria sudjeluje na posebnom ritualu – matcha ceremoniji čaja. Ona kleči uz majstora čaja Wakako, koji precizno miješa matcha prah prije nego što ritualno okreće zdjelice u kojima se služi, nakon čega zajedno kušaju čaj.

–       U sljedećem trenutku pratimo Adriu koja ide u susret svjetlima i zvukovima Shibuye, jednog od energičnih predjela Tokija, gdje fotograf Makoto upoznaje Adriu s gradom. Pokazuje joj fascinantan i uzbudljiv prikaz grada kroz svoj unikatan pogled i doživljaj, uz trenutke koje je prikupio na vlastitim putovanjima.

–       Nakon lutanja živopisnim tržnicama grada Marchena u Španjolskoj, Adria je fotografirana dok pleše flamenco na ulicama andaluzijskog grada Jerez de la Frontera u provinciji Cádiz. Uz tople tonove i bliješteća svjetla prikazana je plesačica flamenco Lucía, poznata kao “La Piñona”, koja podučava Adriu umjetnost plesa flamenco i kako izraziti emociju kroz naglašavanje pokreta.

Obuzimajuća melodija i  intenzivan ritam pjesme “Find Me”, koju je kreirao producentski duo Sigma, donose još jednu bogatu emociju kampanji MY WAY. Uz Birdy, britansku pjevačicu nominiranu za Grammyja, melodija je posebno naglašena tim moćnim vokalom koji ističe avanturistički duh cijele priče.

MY WAY film kao dio kampanje uprizoruje doživljaje Adrie u virtualnoj realnosti. Ovi virtualni prikazi stvarnosti mogu se kupiti putem QR koda na stranicama branda i društvenim mrežama. U iskustvu u Japanu, gledatelj je ubačen u gužvu pred animirane billboarde Tokyo Shibuya raskrižja, prije nego što uđe u brzi vlak do jezera gdje se održava ceremonija čaja. Thai virtualno iskustvo transportira gledatelja na spektakl svjetla Loi Krathong festivala, na kojem može vidjeti plutajuće svijeće na vodi i prekrasne hramove.

Jednominutni film bilježi ključne trenutke svakog poglavlja kroz spontane reakcije junakinje Adrie. MY WAY digitalna kampanja prikazuje jedinstvena iskustva upoznavanja i povezivanja s ljudima i mjestima.

Glumica: ADRIA ARJONA

Uz Kamalika Tejavsi Rao, Rachan Sharma, Wakako Ikeda, Makoto Kamiya i Lucía Álvarez

Directors & photographers: Hunter & Gatti

Music: “FIND ME” by Sigma featuring Birdy

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Jeste li znali da umivanje lica nije nužno dobra stvar

Previše umivanja tokom dana donosi više problema nego benefita....

Recept: Kinder kolač

Biskvit: 200 g čokolade za kuhanje 100 g mliječne čokolade 150 g...

Pileća prsa i zdrava ishrana

Pileća prsa odličan su izbor ako pokušavate povećati unos...