Kako je moguće da ni devet mjeseci nakon pojave pandemije koronavirusa u Bosni i Hercegovini nije precizno definisan „put mušterije“? Ko je odgovoran za ovakvo stanje i dokle će pohlepni i nestrpljivi kupci trpjeti sva silna maltretiranja i ponižavanja kojima su svakodnevno izloženi?
Mnogi građani smatraju da sadašnji „put mušterije“ nije dobar jer se pred prodavnicama stvaraju velike i nepotrebne gužve. Kupci satima stoje u kilometarskim redovima i ne uspijevaju doći do trgovaca. Sve je više onih koji se revoltirani ovakvom situacijom odlučuju uzeti stvar u svoje ruke i kupovine obavljati iz svojih domova, u vlastitom aranžmanu, putem Interneta.
Predstavnici Udruženja potrošača BiH tvrde da posebni problemi nastaju na mjestu gdje se „put mušterije“ ukršta s „putom pacijenta“. Oni predlažu da se na toj najkritičnijoj dionici puta što hitnije napravi moderni kružni tok s dvije trake. Prema njihovom mišljenju, kružni tok bi znatno smanjio broj nesreća sa smrtnim ishodom. Zvanični podaci saobraćajne policije pokazuju da se posljednjih dana, zbog masovnih sniženja cijena, organizovanih povodom Black Friday-a, broj sudara pacijenata s mušterijama utrostručio.
Građani bi trebali zahtijevati od izabranih predstavnika vlasti da u što skorije vrijeme redefinišu „put mušterije“. U protivnom, lošu organizaciju ćemo i dalje plaćati uzalud izgubljenim ljudskim životima.