Jenson Button, pobjednik je ovogodišnje Grand Prix utrke u Australiji. Kiša koja je počela padati i prije starta utrke dovela je do uzbuđenja i puno preticanja. Tragičar utrke je i ovaj put Sebastian Vettel, koji je kontrolisao prvu fazu utrke, da bi onda došlo do kvara na kočionom sistemu zbog čega je Vettel izgubio kontrolu nad bolidom i upao u pješčanu zamku.
Velika borba se zapravo vodila ne za prve dvije pozicije, koliko za sve ostale. Button je došao do pobjede kada je jako rano otišao na izmjenu guma, i uzeo slick gume, U početku je to izgledalo kao potpuno pogrešna odluka, međutim na kraju trke se ispostavilo kao ključni potez McLarena.
Hamilton je bio na nešto drugačijoj taktici, ali je napravio i najveći show danas skupa sa Markom Webberom. I jedan i drugi su na prvim mjestima po pitanju broja preticanja na stazi, no njihova međusobna borba je dovela do toga da obojica izlete sa staze u pokušaju da preteknu Alonsa. Webber je tu najgore prošao, dok se Hamilton ipak uspio na kraju dovući u cilj.
Renault iznenađuje. Kubica je imao raketni start na samom početku i nakon toga odvezao odličnu utrku uz vrhunsku izmjenu guma u boksu. Na kraju je uspio i zadržati dva Ferrarija iz a sebe, da bi u cilj ušao kao drugi, i popeo se na podijum nakon prilično dugo vremena i potpuno neočekivano. Renault kao da ima drugačiji bolid za kvalifikacije i treninge, a potpuno drugi bolid za utrku, jer izgledaju dosta spori na treninzima i kvalifikacijama, no na utrci su izuzetno efikasni.
McLaren f-duct sistem ventilacije koji je stvorio kontroverze na prvoj utrci ove godine, pokazao se kao vrlo efikasno rješenje u Albert Parku. Ovakav sistem očigledno je danas puno pomogao Hamiltonu u preticanjima na pravcu. Najveća maksimalna brzina ostvarena danas na stazi je brzina Lewisa Hamiltona koji je vozio 310 km/h, Button je vozio maksimalno 305 km/h, Alonso 303 km/h. Očekujmo nakon ove utrke, na svim bolidima sličan sistem i to vrlo brzo, možda već i na sljedećoj utrci.
Vozač utrke, za nas svakako, jeste Fernando Alonso, koji je u prvom zavoju utrke, izgubio sve pozicije, i faktički se našao na zadnjoj poziciji. Vrlo brzo se Alonso vratio u utrku, i sustigao Massu, iza kojeg je vozio cijelu utrku. Ono što je možda i najvažnije za Ferrari, Alonso je suprotno onome što smo možda i očekivali, danas se pokazao kao pravi timski igrač, koji je štitio Massu cijelu utrku, iako je bilo vidljivo da je njegov setup bolji od onog koji je koristio Massa, te da bi Alonso vjerovatno mogao i proći Kubica. Alonso se ipak odlučio strpiti i timski odvesti ovu utrku, što će mu sigurno povećati poštovanje u timu i među navijačima.
Izvor: PunGas.com
Rezultati:
1. Button McLaren-Mercedes 1h33:36.531
2. Kubica Renault + 12.034
3. Massa Ferrari + 14.488
4. Alonso Ferrari + 16.304
5. Rosberg Mercedes + 16.683
6. Hamilton McLaren-Mercedes + 29.898
7. Liuzzi Force India-Mercedes + 59.847
8. Barrichello Williams-Cosworth + 1:00.536
9. Webber Red Bull-Renault + 1:07.319
10. Schumacher Mercedes + 1:09.391
11. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1:11.301
12. De la Rosa Sauber-Ferrari + 1:14.084
13. Kovalainen Lotus-Cosworth + 2 laps
14. Chandhok HRT-Cosworth + 4 laps
Tabela nakon VN Australije:
1. Alonso 37 1. Ferrari 70
2. Massa 33 2. McLaren-Mercedes 54
3. Button 31 3. Mercedes 29
4. Hamilton 23 4. Red Bull-Renault 18
5. Rosberg 20 5. Renault 18
6. Kubica 18 6. Force India-Mercedes 8
7. Vettel 12 7. Williams-Cosworth 5
8. Schumacher 9
9. Liuzzi 8
10. Webber 6
11. Barrichello 5